نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

دانلود آهنگ گروه ایهام بند به نام وای از این حالم

دانلود موزیک جدید ایرانی وای از این حالم با صدای گروه ایهام بند با بهترین کیفیت از وبلاگ نکس وان موزیک دات

Download New Music Ehaam - Vay Az In Halam


متن ترانه وای از این حالم گروه ایهام بند


من عاشق تو لیلا تو ای ماه زیبا 

من اینجا تو آنجا من ابرم تو دریا

تو آن جام شرابی عجب باده ی نابی

منم مست تو ای یار عجب حال خرابی

منم آواره و بیچاره چشمانت منم آن در به در گوش به فرمانت

سرمه چشم تو این قلب مرا برده چه شود گر بشوم مهمانت

تو آن جام شرابی عجب باده ی نابی منم مست تو ای یار عجب حال خرابی

تو آن جام شرابی عجب باده ی نابی منم مست تو ای یار عجب حال خرابی

دلبر و دلدار عاشقم ای یار تویی مرهم به تن خسته ی این بیمار

وای از این حالم به دل زارم من به پیچ و خم موی تو گرفتارم

منم آواره و بیچاره به چشمانت منم آن در به در گوش به فرمانت

سرمه چشم تو این قلب مرا برده چه شود گر بشوم مهمانت

تو آن جام شرابی عجب باده ی نابی من مست تو ای یار عجب حال خرابی

تو آن جام شرابی عجب باده ی نابی من مست تو ای یار عجب حال خرابی


دانلود با کیفیت اصلی

  • ۹۷/۱۱/۲۸
  • LAVE lorn 007

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده