نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام زندگی جونم من بدون تو یه لحظه ام نمیتونم

دانلود موزیک جدید ایرانی زندگی جونم من بدون تو یه لحظه ام نمیتونم با صدای علیرضا طلیسچی با بهترین کیفیت از وبلاگ نکس وان موزیک دات

Download New Music Alireza Talischi – Zendegi Joonam


درست تویی که تونستی منو درست کنی دیگه هیشکی تو دلم به جز تو نیست به جز تو نیست

تو قلبمی عشق من شدی خودت بخوای نخوای عشق من فقط خودت به من میای به من میای

خود ماه انقد ماه نیست که تو انقد ماهی دیگه هیچوقت با هیشکی نمیشه

میمیرم من بی تو توی قلبمی تو یکی چقدر میتونه زندگی شه

زندگی جونم من بدون تو یه لحظه ام نمیتونم قبل تو یادم نمیادش نمیدونم 

تو منم عین خودت کردی که دیوونم که دیوونم ...

زندگی جونم من بدون تو یه لحظه ام نمیتونم قبل تو یادم نمیادش نمیدونم 

تو منم عین خودت کردی که دیوونم که دیوونم ...

دیدم که میگم بعد تو کسی ام قد تو جا وا نکردش تو دلم

اینو راحت بگم قفلم رو حسایی که من با دلم بهت دارم بهت دارم

هیشکی برام مثل تو نیست تو که باعث شدی چشمامون هیچ جایی نره چقدرم بهتره

اینجوری حال هردومون تورو دوست دارم دوست دارم

زندگی جونم من بدون تو یه لحظه ام نمیتونم قبل تو یادم نمیادش نمیدونم 

تو منم عین خودت کردی که دیوونم که دیوونم ...

زندگی جونم من بدون تو یه لحظه ام نمیتونم قبل تو یادم نمیادش نمیدونم 

تو منم عین خودت کردی که دیوونم که دیوونم ...


دانلود با کیفیت اصلی

  • ۹۷/۱۲/۱۱
  • LAVE lorn 007

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده