نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام خلسه

پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۸:۱۶ ب.ظ

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام خلسه

دانلود موزیک جدید ایرانی خلسه با صدای مهدی احمدوند با بهترین کیفیت از وبلاگ نکس وان موزیک دات بلاگ

Download New Music Mehdi Ahmadvand – Khalse


متن ترانه خلسه مهدی احمدوند


چشماتو میبندم با دستام از پشت چشمای تو صد بار زندم کرد بعد کشت

تا صبح توی گوشت میگم هی از عشق نبودنت واسم آسون نیست هضمش

شوخی شوخی حسم به تو شدید شد حتی ضربان قلبم از این بدتر شد

یکی ولم کرد رفتو تو اومدی قلبم شبیه قبلا شد شبی که قلب تو شریک قلبم شد

بیا جلو یهو دلم تنگت شد سر تو عقلم با دلم جنگش شد

قبل تو همش تو خطه از آدما خسته بسه دیگه تنهایی بسه یهو دلم تنگت شد

از آدما خسته

صدام که میزنی اسمم چقدر قشنگ تره یه هفته است عطرت از رو تن من نمیپره

خیالت امشب از کوچه ذهنم میگذره خیالت که میاد خواب از سر من میپره

یه لحظه بهت فکر نکنم خیانته با هر کی خوب باشی بدم یه عادته

بیکارم از عشق نگو حسادته حالم بده ندیدمت یه ساعته

حسم به تو شدید شد حتی ضربان قلبم از این بدتر شد

یکی ولم کرد رفتو تو اومدی قلبم شبیه قبلا شد شبی که قلب تو شریک قلبم شد

بیا جلو یهو دلم تنگت شد سر تو عقلم با دلم جنگش شد

قبل تو همش تو خطه از آدما خسته بسه دیگه تنهایی بسه یهو دلم تنگت شد


دانلود با کیفیت اصلی

  • ۹۷/۱۱/۰۴
  • LAVE lorn 007

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده