نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام تو دلی

پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۵۰ ب.ظ

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام تو دلی

دانلود موزیک جدید ایرانی تو دلی با صدای سامان جلیلی با بهترین کیفیت از وبلاگ نکس وان موزیک دات بلاگ

Download New Music Saman Jalili – Too Deli

متن آهنگ تو دلی سامان جلیلی


یه سری چیزا تو دلمه نمیتونم بگم مث قدیما نمیشه دل به دلت بدم

هی بارون میزنه هی من حالم بده تا کی تا کی تا کی

تو خودت میدونی این دلم حساسه حال عشقمون خاصه

یه نمه حساسه سر به سر دلم نذار دل من تورو خواسته

هی دل دل میکنی هی منو ول میکنی آخه این ادا اطوارا تا کی

هی من حالم بده اینجوری عذابم نده آخه به ما خوشی نیومده

هی دل دل میکنی هی منو ول میکنی آخه این ادا اطوارا تا کی

هی من حالم بده اینجوری عذابم نده آخه به ما خوشی نیومده

تو دلی منی میدونی تو که میدونی تو دلم میمونی حس و حال عشقت از سرم نمیره

دلگیرم از عشق تو تو نگیری ازم عشقتو که دیگه هیچ جوره از یادم نمیره

هی دل دل میکنی هی منو ول میکنی آخه این ادا اطوارا تا کی

هی من حالم بده اینجوری عذابم نده آخه به ما خوشی نیومده

هی دل دل میکنی هی منو ول میکنی آخه این ادا اطوارا تا کی

هی من حالم بده اینجوری عذابم نده آخه به ما خوشی نیومده


دانلود با کیفیت اصلی

  • ۹۷/۱۱/۰۴
  • LAVE lorn 007

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده