نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری لعنتی ترین

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ب.ظ

Download New Music By Shahab Mozaffari Called Lanati Tarin Havali

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام لعنتی ترین حوالی با کیفیت بالا

جدیدترین اثر شهاب مظفری با لینک مستقیم از نیک موزیک

با دو کیفیت 320 و 128

Lyrics : Nazanin Moshrefi – Music : Shahab Mozaffari

Arrangement : Amirpedram Guitar : Kian Darat 

دیدم داری از دور قدم میزنی کنارت یکی هست که من نیستم

تو اونقدر محو نگاشی و من میریزه دلم مات می ایستم

تا میپیچده دستاشو دور تنت یجور بدی گیج میره سرم

نگات می کنه با یه حال عجیب می خواد پاره شه این رگ گردنم

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری

می خوام رد شم آهسته از پیشتون می ترسم که شرمنده شی پیش من

نیاری به روتو بخندی فقط با چشمات بگی خواهشن حرف نزن

من عادت ندارم به این حال بد چیکار کردی با من که من این شدم

خجالت نکش خوب نگام کن ببین که بعد از تو من پیر و غمگین شدم

دیگه تا ابد این حوالی منو نمیبینی راحت بگیر دستشو 

نیاد اون روزی که بیای پیشمو بگی دل برید و ازم خسته شد

تو آینده تو میبینی پیش اون ، من آه میکشم واسه گذشتمون

نبودی ببینی که بعدت همه چه حرفایی دارن میگن پشتمون

تو دستاشو میگیری محکم ترو که انگار یادت کی پشتته

Download Ahang Jadid Shahab Mozafari

یه چیزی قایم کردی پشت سرت گمونم یه حلقه توی مشتته

من عادت ندارم به این حال بد چیکار کردی با من که من این شدم

خجالت نکش خوب نگام کن ببین که بعد از تو من پیر و غمگین شدم

دیگه تا ابد این حوالی منو نمیبینی راحت بگیر دستشو 

نیاد اون روزی که بیای پیشمو بگی دل برید و ازم خسته شد

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام لعنتی ترین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده