نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

دانلود آهنگ افشین آذری به نام بی احساس

جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷، ۰۸:۵۱ ب.ظ

دانلود آهنگ افشین آذری به نام بی احساس

دانلود موزیک جدید ایرانی بی احساس با صدای افشین آذری با بهترین کیفیت از وبلاگ نکس وان موزیک دات بلاگ

Download New Music Afshin Azari – Bi Ehsas


متن ترانه بی احساس افشین آذری


میفهمی داری چشماتو رو احساسات کی میبندی بی احساس من تورو دوست دارم به حال کی میخندی

آخه یه آدم چقدر میتونه تنها شه تو دل آدم چقدر میتونه غم جاشه دل ببنده هی جدا شه

من کسی بودم که واست دل به دریا زد با علاقه اش رو همه عشقای دنیا زد تو همون بودی که جا زد

شاید قبل از من عاشق بودی که راحت دل میکنی از من که هر ساعت پرپر زدم اینجوری واست

باشه اصلا برو تا بغض من واشه این عاشق دیوونه تنها شه ما زندگیمون آخراشه

شاید قبل از من عاشق بودی که راحت دل میکنی از من که هر ساعت پرپر زدم اینجوری واست

باشه اصلا برو تا بغض من واشه این عاشق دیوونه تنها شه ما زندگیمون آخراشه

دوریت قلب منو سوزونده از ریشه نیستی ببینی دنیام آتیشه تکلیف من بی تو چی میشه

برگرد دارم میسوزم از غم این درد تنهام نذار بیشتر از این نامرد کی جامو تو قلب تو پر کرد

شاید قبل از من عاشق بودی که راحت دل میکنی از من که هر ساعت پرپر زدم اینجوری واست

باشه اصلا برو تا بغض من واشه این عاشق دیوونه تنها شه ما زندگیمون آخراشه

شاید قبل از من عاشق بودی که راحت دل میکنی از من که هر ساعت پرپر زدم اینجوری واست

باشه اصلا برو تا بغض من واشه این عاشق دیوونه تنها شه ما زندگیمون آخراشه


دانلود با کیفیت اصلی

  • ۹۷/۱۱/۰۵
  • LAVE lorn 007

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده