نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

دانلود آهنگ رضا بهرام به نام مو به مو

چهارشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷، ۰۶:۴۱ ق.ظ

دانلود آهنگ رضا بهرام به نام مو به مو

دانلود موزیک جدید ایرانی مو به مو با صدای رضا بهرام با بهترین کیفیت از وبلاگ نکس وان موزیک دات بلاگ

متن آهنگ مو به مو رضا بهرام


مو به مو قدم قدم به زلف تو قسم قسم رسیده عشق تو به جان من

به یاد تو نفس نفس بریده ام از این قفس زندان است جهان من

عشقت چرا تاوان من شد رفتی غمت پایان من شد

از هر گناهی توبه کردم چشمان تو ایمان من شد

تورا چون جان خود میدانمت تورا چون سایه میپندارمت هر چه تو دوری من صبورم

مرا از غم جدا نمیکنی مرا یک دم صدا نمیکنی من که گذشتم از غرورم قبل از تو من عاشق نبودم

تو آمدی با هر نگاه مرا گرفتارم کنی این قرارمان از عشق بیزارم کنی به یاد تو من بی قرارم

ای وای هنوز چشم انتظارم ...

تورا چون جان خود میدانمت تورا چون سایه میپندارمت هر چه تو دوری من صبورم

مرا از غم جدا نمیکنی مرا یک دم صدا نمیکنی من که گذشتم از غرورم قبل از تو من عاشق نبودم


دانلود با کیفیت اصلی

  • ۹۷/۱۱/۰۳
  • LAVE lorn 007

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده