نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

فیلم و عکس + آیا مقصد نامه‌های بابک زنجانی این خانم است؟

آیا مقصد نامه‌های بابک زنجانی این خانم است؟
هم دستی بابک زنجانی با خواهرش برای کلاهبرداری
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا نجفی در ادامه طرح برخی موارد مندرج در کیفرخواست بابک زنجانی به نامه هایی که متهم به خواهرش می داد اشاره کرد و افزود: بهاره زنجانی پس از افشای ماجرای تبادل نامه های برادرش از زندان به بیرون دستگیر شد.

وی افزود: بهاره زنجانی در جلد 159 پرونده گفته است در مورد نامه ها از من سوال شد که چه کسی در زمان دستگیری در کنار تو بوده است که من گفتم ایشان شخصی به نام فرید بود که گاهی از زندان برای من نامه می آورد .

نجفی ادامه داد: از بهاره زنجانی سوال شد در طول مدتی که با شخص فرید نامه ردو بدل می کردید چند فقره نامه به دست شما رسید که پاسخ داد 10 نامه به من رسید که اکثر آْنها دلگرمی انها به خانواده بود که برخی از نامه ها را هم باید برای شرکت جانمایی می کردم.

نماینده دادستان در ادامه به بخش دیگری از اظهارات بهاره زنجانی این چنین اشاره کرد : از وی پرسیده شد پرینت آی وان چطور ارسال شده است که پاسخ داد نامه آی وان خطاب به بنده نبوده و فقط از طریق شرکت قابل اجرا بود.

گفتنی است، قاضی صلواتی پس از پایان اظهارات نماینده دادستان در هفتمین جلسه دادگاه علنی بابک زنجانی افزود: ماموری که در زندان نامه های بابک زنجانی را به خواهرش ارسال می کرده در حال حاضر بازداشت شده است.

وی تاکید کرد: پرونده این مامور خیانتکار در دادسرای تهران در حال رسیدگی است و او حق نداشته مسئول تبادل نامه های متهم نفتی باشد.

لازم به ذکر است در رابطه با عکس بکارگرفته شده در خبر برخی می‌گویند وی یکی دیگر از خواهران زنجانی است و احتمالا مقصد نامه های دیگر زنجانی است!!!

آیا مقصد نامه‌های بابک زنجانی این خانم است؟+ فیلم و عکس www.yjc.ir › اجتماعی › حقوقی قضایی ۹ ساعت پیش - نماینده دادستان گفت: بابک زنجانی از طریق خواهرش، نامه هایی را از زندان به همکارانش در شرکت ها ارسال کرده که اظهارات خواهر وی در بازپرسی ثبت شده ... خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان www.yjc.ir/ ... و آمریکا را بخوانید.کلیپ ,عکس,فیلم,نرم افزار موبایل را دانلود کنید. ... باشگاه خبرنگاران - آیا مقصد نامه‌های بابک زنجانی این خانم است؟+ فیلم و عکس ... شما از این صفحه 4 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 11/4/15 آیا مقصد نامه های بابک زنجانی این خانم است؟+ فیلم و عکس ... tnews.ir/news/85D851737313.html ۵ ساعت پیش - به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا نجفی در ادامه طرح برخی موارد مندرج در کیفرخواست بابک زنجانی به نامه هایی که متهم به خواهرش می داد اشاره کرد و ... لادیز - آیا مقصد نامه‌های بابک زنجانی این خانم است؟+ فیلم و عکس ladiez.ir/detail/News/1654/2 ۸ ساعت پیش - آیا مقصد نامه‌های بابک زنجانی این خانم است؟+ فیلم و عکس. نماینده دادستان گفت: بابک زنجانی از طریق خواهرش، نامه هایی را از زندان به همکارانش در ... آیا مقصد نامه‌های بابک زنجانی این خانم است؟+ فیلم و عکس www.parset.com/.../3749406_aia_maghasd_namh‌hay_babk_zanjany_ai... ۸ ساعت پیش - به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا نجفی در ادامه طرح برخی موارد مندرج در کیفرخواست بابک زنجانی به نامه هایی که متهم به خواهرش می داد اشاره کرد و ... آیا مقصد نامه‌های بابک زنجانی این خانم است؟ + فیلم بعد از ظهر ... khabarche.ir/خبر/.../آیا-مقصد-نامه-های-بابک-زنجانی-این-خانم-است----فی... ۸ ساعت پیش - نماینده دادستان گفت: بابک زنجانی از طریق خواهرش، نامه هایی را از زندان به همکارانش در شرکت ها ارسال کرد که اظهارات خواهر وی در بازپرسی ثبت شده ... آیا مقصد نامه‌های بابک زنجانی این خانم است؟+ فیلم و عکس ... bartarnama.ir/intpage.php?p=news/soc/14471282761lxto ۸ ساعت پیش - نماینده دادستان گفت: بابک زنجانی از طریق خواهرش، نامه هایی را از زندان به همکارانش در شرکت ها ارسال کرده که اظهارات خواهر وی در بازپرسی ثبت شده ... آیا مقصد نامه های بابک زنجانی این خانم است؟ + فیلم / باشگاه ... khabarfarsi.com/ext/14833547 ۸ ساعت پیش - به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، رضا نجفی در ادامه طرح برخی موارد مندرج در کیفرخواست بابک زنجانی به نامه هایی که متهم به ... آیا مقصد نامه‌های بابک زنجانی این خانم است؟ + فیلم | LocalFa.ir localfa.ir › اخبار داغ ۸ ساعت پیش - به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه لوکالفا، رضا نجفی در ادامه طرح برخی موارد مندرج در کیفرخواست بابک زنجانی به نامه هایی ... Home اخبار داغ آیا مقصد نامه‌های بابک زنجانی این خانم است؟ + فیلم ... عکس: ظریف و همسرش در یک اجلاس. آیا مقصد نامه‌های بابک زنجانی این خانم است؟ + فیلم monitor.shafaqna.com/FA/IR/2393113 ۸ ساعت پیش - آیا مقصد نامه‌های بابک زنجانی این خانم است؟ + فیلم. ... شیخ حشر مورد ادعای بابک زنجانی کیست+عکس و

  • ۹۴/۰۸/۱۹
  • LAVE lorn 007

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده