نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

دانلود آهنگ شاهین میری به نام نشناختی منو

سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۲۵ ب.ظ

دانلود آهنگ شاهین میری به نام نشناختی منو

دانلود موزیک جدید ایرانی نشناختی منو با صدای شاهین میری با بهترین کیفیت از وبلاگ نکس وان موزیک دات


Download New Music Shahin Miri – Nashnakhti Mano


متن ترانه نشناختی منو شاهین میری


اگه بری من میمونمو اون خاطره هایی که من میدونمو 

من میمونم و یه خونه ی بی تو مشتایی که به این در میکوبمو

اگه بری کی دلو نگهش میداره این دیوونه غیر تو چی داره نگو بین ما دیواره

داری با من چیکار میکنی انگار نشناختی هنوز منو

با دلم اینجوری نکن ببین بدون من نرو نرو

داری با من چیکار میکنی انگار نشناختی هنوز منو

با دلم اینجوری نکن ببین بدون من نرو نرو

بس کن این رفتاراتو حفظم همه این کاراتو این بازیات واسه منه

حتی اگه مجبور بشیم نذار از من دور بشیم نذار بشیم مثل همه

داری با من چیکار میکنی انگار نشناختی هنوز منو

با دلم اینجوری نکن ببین بدون من نرو نرو

داری با من چیکار میکنی انگار نشناختی هنوز منو

با دلم اینجوری نکن ببین بدون من نرو نرو


دانلود با کیفیت اصلی

  • ۹۷/۱۱/۰۹
  • LAVE lorn 007

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده