نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی مشهور

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۴۸ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی مشهور

Download New Music By Kamran Molaei Called Mashhour

ترانه سرا: مصطفی سامی , آهنگساز: کامران مولایی , تنظیم: مهدی بابایی

بازی تلخ زندگی بازنده این بازیم

از زندگی چیزی نگو وقتی به مردن راضیم

آهنگ های کامران مولایی

خوشبخت بودم تا ابد از فال و حالم دور شد

مردی که هیچ اسمی نداشت از درد تو مشهور شد

خوشبخت بودم تا ابد از فال و حالم دور شد

مردی که هیچ اسمی نداشت از درد تو مشهور شد

من خون دل خوردم من هر نفس مردم 

وقتی دلت با من اینقدر بی رحمه

چیزی نمی دونی از حال این روزام

حال یه دلتنگو دلتنگ می فهمه

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای کامران مولایی

تلخ و غم انگیزه که تو دلتنگ دستام نیستی

وقتی واسه آرامشم دستاتو می خوام نیستی

هم دست تو تنهایی و این زندگی بی وجود

با هم تفاوت داشتیم فرق من و تو عشق بود

هم دست تو تنهایی و این زندگی بی وجود

با هم تفاوت داشتیم فرق من و تو عشق بود

من خون دل خوردم من هر نفس مردم 

وقتی دلت با من اینقدر بی رحمه

چیزی نمی دونی از حال این روزام

حال یه دلتنگو دلتنگ می فهمه

Download Ahang Jadid Kamran Molaei


دانلود با کیفیت 320

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده