نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام چرا من با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید چرا من از علی عبدالمالکی با صدای عالی کیفیت بالا 128 و 320 به صورت دانلود رایگان
اجرای دانلود موزیک جدید از علی عبدالمالکی به اسم چرا من
متن + تکست چرا من علی عبدالمالکی
Download New music By Ali Abdolmaleki - Chera Man + text Music

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

علی عبدالمالکی – چرا من


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

علی عبدالمالکی – چرا من



متن + تکست آهنگ جدید زیبای علی عبدالمالکی به اسم چرا من

این همه آدم تو دنیا بود چرا من

من که قلبم خیلی تنها بود چرا من

 من دلم خونه خسته از عشقم

 بازم آوردی اشکو تو چشمم چرا من,چرا من

دل بریدم از یه دنیا خسته بودم گیجو تنها

 هم صدای بغض ابرا گریه کردم من خدایا

متن + تکست آهنگ جدید زیبای علی عبدالمالکی به اسم چرا من

 راه میرفتم تو خیابون

 دل شکسته خیلی داغون

 اشتباه بود غصه هامون

 بازمن اینجام زیر بارون

این همه آدم تو دنیا بود چرا من

من که قلبم خیلی تنها بود چرا من

 من دلم خونه خسته از عشقم

متن + تکست آهنگ جدید زیبای علی عبدالمالکی به اسم چرا من

 بازم آوردی اشکو تو چشمم چرا من,چرا من

رسم دنیاست دل شکستن

 رسمش اینه بدشه با من

 خیلی موندم خیلی رفتم

 خیلی خستم پس چرا من

 حس نموده توی شعرام,واسه اینه خیلی تنهام

 هیچکسی نیست توی دنیا من همیشه خیسه چشمام

این همه آدم تو دنیا بود چرا من

متن + تکست آهنگ جدید زیبای علی عبدالمالکی به اسم چرا من

من که قلبم خیلی تنها بود چرا من

 من دلم خونه خسته از عشقم

 بازم آوردی اشکو تو چشمم چرا من,چرا من


,Download New Song By Ali Abdolmaleki Called Chera Man, چرا من, آهنگ جدید, آهنگ جدید علی عبدالمالکی 1394, بیر صدا, جدیدترین آهنگ علی عبدالمالکی, دانلود موزیک علی عبدالمالکی, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی, علی عبدالمالکی, علی عبدالمالکی - چرا من, علی عبدالمالکی آهنگ چرا من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده