نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

۶۰ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۱
تیر

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام دوست ندارم

آهنگ دوست ندارم از امیر تتلو با کیفیت 180 و 320
  • LAVE lorn 007
۳۱
تیر

دانلود مستند دوبله فارسی زنبورهای جنگجو Warrior Bees


نام انگلیسی: Warrior Bees
نام فارسی: مستند زنبورهای جنگجو
شرکت سازنده: نشنال جئوگرافیک / National Geographic
زبان: Persian
مدت زمان: ۴۴ (دقیقه)
کیفیت ویدئو: HDTV-Rip
فرمت ویدئو: Avi | 720×576 | DivX | 1577Kbps | 25fps
فرمت صدا: MP3 | 64Kbps | 2Ch | 44.1KHz
حجم فایل: ۵۰۰ مگابایت
خلاصه مستند : در این مستند شما با هجومی ترین زنبور عسل در جنوب آسیا آشنا خواهید شد. در سال ۲۰۰۴ این زنبور های عسل به گردشگرانی که در سریلانکا بودند حمله کردند و ۱۵ نفر از آنها را به بیمارستان کشاندند. شما در این مستند با یکی از بزرگترین و منظم ترین کلونی هایی که در جهان وجود دارد و همچنین با نحوه یی زندگی و زاد و ولد آنها آشنا خواهید شد.

برای دانلود مستند به ادامه مطلب مراجعه کنید …

  • LAVE lorn 007
۳۱
تیر

جان کری گفته‌های اخیر آیت‌الله خامنه‌ای را 'نگران‌کننده و مشکل‌ساز' توصیف کرد

جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، گفته های اخیر آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران درباره آمریکا را "نگران کننده و مشکل ساز" خوانده است.

آقای کری امروز ۳۰ تیرماه (۲۱ ژوئیه) در گفت و گو با شبکه خبری العربیه گفت نمی داند "در این برهه زمانی" صحبت های اخیر آیت الله خامنه ای را "چطور تفسیر کند."

آیت الله خامنه ای در سخنرانی عمومی اخیر به مناسبت عید فطر با اشاره به توافق جامع اتمی ایران و گروه ۱+۵ (شامل آمریکا) گفته بود "با این مذاکرات و با متنی که تهیه شده است، در هر صورت سیاست ما در مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد."

  • LAVE lorn 007
۳۱
تیر

آنچه ظریف و صالحی در مجلس گفتند

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران یک روز پس از تصویب قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل، متن توافق جامع اتمی با قدرت‌های جهانی را برای بررسی به مجلس تقدیم کرد و همراه علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، در مورد این توافق به نمایندگان مجلس توضیح داد.

آقای ظریف گفت که این توافق باعث فروپاشیدن طرح اسرائیل برای "امنیتی سازی" ایران شده و اسرائیل را در انزوا قرار داده است.

او با اشاره به نقش ایران در تدوین پیش نویس قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت گفت: "این نخستین بار در تاریخ شورای امنیت است که کشور هدف در تدوین قطعنامه مورد مشورت و مذاکره قرار گرفته و چنین اقدامی در تاریخ شورای امنیت سابقه ندارد".

آقای ظریف در عین حال تأکید کرد که هر توافقی نتیجه "بده و بستان" است و دو طرف مذاکره در نهایت از بخشی از خواسته های خود صرف نظر کرده اند.

او گفت: "هیچ گاه ادعا نکرده ایم و نمی کنیم که برجام (توافق جامع هسته ای) کاملا به نفع ایران است و باز هم تأکید می کنم که مذاکره، بده و بستان است".

وزیر امور خارجه ایران گفت که با این حال "اکثر یا تمام خط قرمزهای ایران در حد توان" رعایت شده است.

  • LAVE lorn 007
۳۱
تیر

دانلود آهنگ جدید اپیکور باند به نام Luxury

Download New Song By EpiCure Band Called Luxury
  • LAVE lorn 007

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده