نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

فیلم + خلاصه برنامه نود 90 دوشنبه 23 شهریور 1394

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۴۹ ق.ظ

فیلم + خلاصه برنامه نود 90 دوشنبه 23 شهریور 1394

دانلود برنامه 90 نود 23 شهریور دوشنبه 1394
خلاصه برنامه نود 23 شهریور 94
نتیجه نهایی نظرسنجی برنامه 90 نود دوشنبه 23 شهریور 1394
خرمشهر، میزبان فینال تک بازی جام حذفی/ دایی، بهترین کاپیتان پس از انقلاب

هر آنچه در برنامه نود دیشب چه گذشت؟


برنامه نود این هفته از ساعت 22:34 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:05 بامداد سه شنبه به پایان رسید.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان برنامه نود این هفته از ساعت 22:34 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال مسابقه پیامکی این هفته برنامه نود به بهترین کاپیتان تیم ملی فوتبال بعد از انقلاب اختصاص یافته بود.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

کاپیتان های تیم ملی فوتبال ایران پس از انقلاب اسلامی:

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

عادل فردوسی پور ضمن تبریک سالروز سینما به سینماگران درگذشت مادر محمدبنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی را به وی تسلیت گفت،

مقایسه جام حذفی فوتبال در ایران و اروپا بخش بعدی این برنامه بود.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

تقویم نود پخش شد که اتفاقات فوتبالی و غیر فوتبالی در این هفته به نمایش در آمده بود.

گرامیداشت 21 شهریور روز سینما، 23 شهریور روز فیزیوتراپی و مقایسه فیزیوتراپ های جالب فوتبال جهان و ایران، اولین گل رضا عنایتی برای استقلال برابر شموشک، مرور 5 قهرمانی پیاپی پرسپولیس در مسابقات باشگاه های تهران در دهه 60، تولد ابراهیم قاسمپور و دژان استانکوویچ و 22 شهریور سالروز بازی تاریخی ایران برابر چین و برتری 4 بر 4 در سال 76 با گل های مهدوی کیا و علی اصغر مدیر روستا از جمله بخش های تقویم این هفته بود. به همین بهانه مدیرروستا مهمان مصاحبه تقویم این هفته بود.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

تاج: فینال جام حذفی تک بازی و به میزبانی خرمشهر برگزار می شود

مهدی تاج رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد جام حذفی فوتبال اظهار داشت: ما در حال ساماندهی جام حذفی هستیم و حتی قرار است جام حذفی رده های پایین تر را هم منظم کنیم تا مرتب برگزار شود و به درس جوانان هم لطمه نزند.

 وی افزود: فینال این مسابقات یادواره آزادسازی خرمشهر در ورزشگاه خرمشهر بصورت تک بازی، 28 یا 29 اردیبهشت 95 برگزار می کنیم. قرار است از این پس فینال جام حذفی همیشه در یک ورزشگاه برگزار شود حتی اگر پرسپولیس و استقلال به آن راه یابند.

تاج در مورد مبلغ قرارداد بازیکنان و فاش کردن آنها گفت: ما در سازمان لیگ در این سال ها تلاش کردیم بعضی کارهایی که برایمان دردسر دارد را انجام دهیم. از جمله دادن میزبانی به تیم های تهرانی برابر سرخابی ها، جوان گرایی در لیگ و در آخر هم بحث انتشار قراردادها.

فینال جام حذفی تک بازی و به میزبانی خرمشهر برگزار می شود

ما ار ابتدای کار هم میدانستیم اعلام مبلغ قرارداد بازیکنان و شفاف سازی در این باره مشکلاتی در پی دارد ولی گاهی اوقات برای پیشبرد اهداف فوتبال و پیشرفت این رشته لازم است برخی سختی ها را به جان بخریم و ما برای شفاف سازی بیشتر این کار را کردیم.

این اقدام چند خاصیت دارد: اول اینکه در جامعه درباره فساد در فوتبال بحث زیاد هست و اولین گام برای مبارزه با فساد باید شفاف سازی درباره دریافتی ها باشد.

وی در مورد اینکه گفته می شود نباید مبلغ قرارداد بازیکنان فاش می شد اظهار داشت: طبق بخشنامه قانونی فیفا در ماده 13 می گوید محرمانه بودن مفاد قرارداد الزامی است مگر آن که فاش کردن آن به تصریح مقررات ملی و قوانین فوتبال الزامی باشد.

آنالیزی از دستمزد بازیکنان تهیه شده بود که پخش شد.

فینال جام حذفی تک بازی و به میزبانی خرمشهر برگزار می شود

فینال جام حذفی تک بازی و به میزبانی خرمشهر برگزار می شود

گزارشی از آنالیز تیم ملی فوتبال در بازی مقابل هند و نقاط ضعف و قوت بازیکنانی همچون اشکان دژاگه مورد بررسی قرار گرفت.

گزارشی از دیدار تیم های صبا - نیروی زمینی، استقلال - شهرداری سمنان در جام حذفیبه همراه حواشی و صحبت های مربیان و بازیکنان تیم ها پخش شد.

در ادامه برنامه گزارشی مستند از تیم فوتبال نفت و حضور این تیم در امارات برای دیدار مقابل الاهلی پخش شد.

منصوریان: شرایط مناسبی داریم، مردم برایمان دعا کنند

ارتباط زنده تصویری با امارات و علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران برقرار شد که وی طی این ارتباط از شرایط خوب بدنی و روحی بازیکنان تیمش صحبت کرد و اظهار داشت: هواداران نفت در امارات حضور دارند و این مسئله تاثیر خوبی روی روحیه بازیکنان دارد. 

هدفمان این است که امسال و سال های آینده دیده شویم و امیدوارم بازیکنان ما همانند همیشه کار غیر ممکن را ممکن کنند. ما همیشه خارج از خانه بهتر از خانه بازی می کنیم . زمین الاهلی را دیدم و زمین خوبی است. برای صعود باید گل بنیم و از مردم کشورمان می خواهیم برای تیم نفت و نماینده کشورشان دعا کنند و سعی و تلاشمان این است که بهترین نتیجه را بگیریم.

فینال جام حذفی تک بازی و به میزبانی خرمشهر برگزار می شود

منصوریان ادامه داد: فقط ایمان مبعلی مصدوم است و دیگر مشکلی نداریم و امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم.

آمار مسابقه پیامکی پس از گذشت یک ساعت و 50 دقیقه از آغاز برنامه:

فینال جام حذفی تک بازی و به میزبانی خرمشهر برگزار می شود

بخش دوم گزارش جام حذفی پخش شد که طی آن به روند نزولی حضور هواداران پدیده در ورزشگاه اشاره شده بود. 

گزارشی از دیدار تیم های پدیده - شهرداری کاشان ، ملوان - عقاب تهران ، راه آهن - منطقه آزاد کیش به همراه مصاحبه مربیان و بازیکنان تیم ها پخش شد.

بخش سوم گزارش جام حذفی به دیدار تیم های سپاهان - آبیک قزوین ، حواشی و همچنین صحبت های مربیان و بازیکنان تیم ها اختصاص یافته بود.

از نکات جالب توجه در این گزارش افتادن توپ بازی در خانه همسایه ، عکس گرفتن بازیکنان آبیک با بازیکنان سپاهان و گرفتن لباس سپاهانی ها بود. شایان ذکر است تیم آبیک قزوین طی سال های گذشته در یک بازی 22 گل دریافت کرده و به تیم 22 تایی معروف شده بود. 

در این گزارش دیدار تیم های پرسپولیس - پیکان نیز پخش شد، نکته جالب توجه در این گزارش ، حضور تعداد انگشت شمار هواداران پیکان در ورزشگاه بود که به تعداد بازیکنان تیم هم نمی رسید!

همچنین گزارشی از دیدار تیم های استقلال اهواز - کارای شیراز پخش شد.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود که داوری دیدارهای انجام شده را مورد بررسی قرار داد.

خرمشهر، میزبان فینال تک بازی جام حذفی/ دایی، بهترین کاپیتان پس از انقلاب

صحبت هایی از بازیکنان سابق سپاهان نوین و انتقال این تیم به لیگ یک و فروش سهمیه این تیم به خوزستان پخش شد که تمامی آنها از این اقدام اظهار نارضایتی می کردند.

گزارش نود تا نود پخش شد که طی آن به اتفاقات هفته اخیر فوتبال ایران پرداخته شده بود.

عملکرد لژیونرهایی از جمله دژاگه ، محمد نوری، پژمان منتظری، مجتبی جباری، سردار آزمون، احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد، مرتضی پورعلی گنجی و استیون بیت آشور در لیگ های خارجی پخش شد.

در حق فولاد نوین و بازیکنانش احجاف شد

گزارشی از چرخابی و باغ گل و گیاه وی در درچه پخش شد. چرخابی سر مربی وقت فولاد نوین در این گزارش از انتقال و فروش سهام این تیم به فولاد خوزستان سخن می گفت. 

چرخابی اظهار داشت: ای کاش ما مقابل استیل آذین بازنده می شدیم که به لیگ یک صعود کنیم . بازیکنان فولاد نوین از نوجوانی شروع کرده بودند. با همدلی به لیگ برتر آمدیم ولی این اتفاق برایمان افتاد.

صحبت هایی با مسئولان و بازیکنان تیم فوتبال فولاد نوین شد و بازیکنان وقت این تیم در صحبت های خود اظهار داشتند پس از فروش سهمیه این تیم به فولاد خوزستان موفق به بستن قرارداد با سایر تیم ها نشدند و این امر ضربه بزرگی به آنها زده است.

خرمشهر، میزبان فینال تک بازی جام حذفی/ دایی، بهترین کاپیتان پس از انقلاب

مسعود رضاییان مدیرعامل سابق فولاد خوزستان روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد خرید سهمیه سپاهان نوین گفت: ما فقط خریدار بودیم و هیچ گناهی در خصوص بازیکنان نداریم. نزدیک به 2 هزار بازیکن در لیگ یک و لیگ برتر بازی می کنند و از این تعداد فقط 500 هزار بازیکن در لیگ برتر هستند. آیا 1500 بازیکن باقی مانده در حقشان اجحاف شده که در لیگ برتر بازی نمیکنند؟! 

وی افزود: طبق شرایط آن زمان، سپاهان نوین را باید یکی می خرید و ما این کار را کردیم و در خصوص بازیکنان این تیم مقصر نبودیم.

گزارش ایران 90 این هفته به بخش دوم و پایانی استان لرستان اختصاص یافته بود. در این گزارش به زمین های فوتبال استان ، زمینی که وحید امیری فوتبال را از آنجا آغاز کرده بود، به آثار تاریخی این استان اشاره شده بود.

همچنین با پیشکسوتان فوتبال لرستان و خرم آباد صحبتی مختصر شد.

تصاویری از اتفاقات و درگیری در دیدار تیم های آلومینیوم هرمزگان و خیبر و شکسته شدن سر بازیکن آلومینیوم پخش شد و پس از آن مسئولان دو تیم طی ارتباطی تلفنی در این باره یه صحبت پرداختند.

ایرانشاهی: سلامت بازیکنانمان مهم است، نه نتیجه!

ایرانشاهی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: طبق صحبت های بازیکنان ما، تیموری ناظر بازی آنجا بود و گفت زمین را ترک کنیم و پس از هماهنگی با وی بازیکنان ما زمین را ترک کردند.

خسروی مدیر عامل باشگاه خیبر نیز روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد اتفاقات این دیدار گقت: بازیکنان آلومینیوم هرمزگان پیش از صحبت تیموری ، زمین را ترک کردند. بازیکن هرمزگان پس از شکستن سرش با بتادین مداوا شد و مشکلی برای آمدن به زمین نداشت ولی متاسفانه این مسائل پیش آمد.

ایرانشاهی در ادامه گفت: برای ما سلامت بازیکنان مهم است نه نتیجه بازی! اگر چشم این بازیکن آسیب می دید چه کسی پاسخگوی خانواده وی بود؟! سر این بازیکن 6 بخیه خورد و بتادین در کار نبود.

گزارشی از دیدار تیم های استقلال خوزستان و صبا در لیگ برتر به همراه صحبت های مربیان و بازیکنان دو تیم پخش شد.

گزارشی از دیدارها و نتایج لیگ دسته یکو جدول امتیازات پخش شد.

گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان از دیدارهای هفته گذشته لیگ برتر فوتسالو مصاحبه مربیان تیم ها پخش شد.

فردوسی پور تیتر صفحه نخست روزنامه های سه شنبه 24 شهریور را مرور کرد.

علی دایی، بهترین کاپیتان تیم ملی پس از انقلاب اسلامی

در پایان برنامه، علی دایی با 38 درصد و پس از آن عابدزاده با 33 درصد، بیشترین آرای مردم را به خود اختصاص داده بودند و با این حساب علی دایی به عنوان بهترین کاپیتان تیم ملی فوتبال پس از انقلاب اسلامی انتخاب شد.

برنامه نود این هفته ساعت 2:05 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

www.tarafdari.com/ویدیو/.../برنامه-90-تقویم-نود-94... Translate this page برنامه 90- تقویم نود (94/6/23) ... طبقه‌بندی فیلم: برنامه های تلویزیونی داخلی ... برنامه 90- داستان جام حذفی در فوتبال ایران (94/6/23) .... بازیکنان ما ممنوع المصاحبه نیستند؛ از نتیجه راضی هستیمخلاصه بازی استقلال خوزستان 1-1 صبای قمدایی: بهتر ... برنامه نود دوشنبه 12 مرداد - صمد ممد samadmamad.vistablog.ir/post/50 Translate this page Aug 2, 2015 - خلاصه ای از مطلب : ... سری جدید برنامه 90 نود دوشنبه 12 مرداد 1394 با ما … ... برنامه نود 23 مرداد- صحبتهای علی دایی . .... دانلود فیلم خندوانه 8 شهریور خلاصه و حواشی استقلال خوزستان - صبای قم (ویدئو) www.tamashagar.com/.../خلاصه-و-حواشی-استقلال-خوز... Translate this page تماشاگر: برنامه نود - 23 شهریور 94. ... تماشاگر: برنامه نود - 23 شهریور 94. زمان : ۰۲:۲۸. تاریخ : سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ۰۲:۰۲ ... بهترین کاپیتان تیم ملی ایران بعد از انقلاب انتخاب شد+فیلم, برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و به اتفاقات فوتبالی ... دانلود رایگان برنامه نود فصل 93-94 با لینک مستقیم www.doostiha.ir/1393/.../دانلود-رایگان-برنامه-نود.ht... Translate this page Apr 5, 2014 - برنامه 90 پخش شده در تاریخ 11 خرذاد ماه 1394 اضافه شد ... این برنامه هر هفته دوشنبه شب با اجرای عادل فردوسی پور پخش میشود و ... دانلود برنامه 24 شهریور 93 (پارت اول – پارت دوم) ... آموزش سوئیچ و تغییر زبان فیلم های دو زبانه .... خلاصه ممنون میشم چون در قسمت دوم نود یکی از دوستام اومده بود . 0 ..... 23BeckHAMED عزیز خلاصه و حواشی استقلال خوزستان - صبای قم (ویدئو) - Sport TV ... sporttv.ir/video/3849 Translate this page 41 mins ago - خلاصه و حواشی استقلال خوزستان - صبای قم (ویدئو). ۱۳۹۴/۰۶/۲۴ ... کد فیلم : 3849 ... برچسب: اخبار ورزشی جهانبرنامه 90 ... برنامه نود - 23 شهریور 94 ... دانلود برنامه ۹۰ دوشنبه ۱۶ شهریور ۹۴ با لینک مستقیم chamaki.ir/.../دانلود-برنامه-۹۰-دوشنبه-۱۶-شهریور-۹۴... Translate this page دسته‌بندی نشده; 16 شهریور 1394; 61 بازدید; دیدگاه‌ها برای دانلود برنامه ۹۰ دوشنبه ۱۶ شهریور ۹۴ با لینک مستقیم بسته ... دانلود برنامه 90 دوشنبه 16 شهریور 94 با لینک مستقیم ... خلاصه و پیش نمایشی از آنچه در برنامه امشب نود خواهیم دید پخش شد. .... دانلود فیلم ایرانی فیلم موسیقی هرمزگان خلیج موزیک دانلود آهنگ جدید چمکی دات کام. مطلب سرا matlabsaraa.ir/ Translate this page دانلود برنامه خندوانه با حضور حداد عادل دوشنبه 23 شهریور 1394 ... دکتر غلامعلی حداد عادل در برنامه دوشنبه شب ۲۳ شهریور خندوانه حضور پیدا کرد. این برنامه . ... شعری که حداد عادل برای همسرش خواند + فیلم | جام جم .... دانلود برنامه‌ نود 90 تاریخ 2 شهریور 94. دانلود بازی و نتیجه ستارگان ایران با جهان ششم 6 شهریور 94 ... new94.ir/.../دانلود-بازی-و-نتیجه-ستارگان-ایران-با-جه... Translate this page Aug 27, 2015 - دانلود گل های بازی ستارگان جهان پیشکسوتان ایران 6 شهریور 94 ... نتیجه بازی رئال‌ مادرید و ایبار + دانلود خلاصه … ... نرم افزار افزایش سرعت اینترنت – دانلود فیلم. .... 90tv.ir/. سایت رسمی برنامه نود با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و ... ششم تا یازدهم لیگ برتر به شرح زیر است: *هفته ششم: دوشنبه 23 شهریور 94 … آوازخوانی مختاباد با ضرغامی و وزیر/فیلم - تی نیوز tnews.ir/videos/644448178901.html Translate this page زمان دریافت خبر : دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 3:45. فیلم آوازخوانی مختاباد در حضور ... برنامه نود : خلاصه بازی: شالکه 2-1 ماینتس. ۱۳۹۴ بیست و سوم شهریور. دانلود رایگان برنامه نود 90پنجشنبه 5شهریور 94 | دانلود سریال ...

  • ۹۴/۰۶/۲۴
  • LAVE lorn 007

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده