نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

مطالب عاشقانه زیبا -  دل نوشته های بلند زیبا و عاشقانه مهر 94

دل نوشته های عاشقانه همرنگ - اس ام اس و متن های عـاشقـانه
متن های احساسی - عشق دوست داشتنی
متن های زیبا و احساسی حرف دل
اس ام اس های جدید و بروز عاشقانه ،سنگین ،تیکه دار و زیبا 94


سخت است کنترل اشک های شبانه ای که بر روی بالشت زیر سرت دفن میشوند

سخت است کنترل اشک های شبانه ای که بخاطر  خاطرات گذشته و تلخی ان از دل چشم بیرون میریزد…

سخت است.بتوانی جلوی  اشکهایی را بگیری که  نبود کسی علت ان است

تمام شب های خود را  با اشک های یواشکی  سر کردم  تا ارام شوم

تا در گذر  لحظات عمر  یاد عزیزانی باشم که میتوانستند کنارم باشند  اما نیستند..

.


.

غــرق دردم ولی می خـنـدم
خـنـده ای کـه تـلـخیـش را…
فـقـط خـودم مـی دانـم و خـدای خــودمــ…..
عـمـق درد مــن دیـــدنــی نــیـــسـت،
تـلاش بـیـهـوده نـکـن بـرای دلـداری دادنــم”
اگـر راســت مــی گـویــی مــرا بــشنـاس…
بـهـانـه هــایــم را…
لــج کــردنــم را…
بــچـه شدنــم را…
کــج خــلــق شـدنــم را..

.


.

ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺑﮕﻮ … ﻓﻘﻂ ﺑﮕﻮ
ﭼــﻪ ﻓـــﺮﻕ ﺩﺍﺭﺩ
ﺍﺯ ﻣـــﻦ ، ﺍﺯ ﺗـــﻮ
ﺍﺯ ﺑــــﺎﺭﺍﻥ
ﺩﺭ ﺁﻏــﻮﺷــﻢ ﺑــﮕــﯿــﺮ ﻭ ﺩﺭ ﮔــﻮﺷــﻢ
ﺍﺯ ﻣـــﺎﻧـــﺪﻥ ﺑــﮕـــﻮ
ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﺎﯾﯽ ﺑﮕﻮ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺷﻨﯿﺪﻧﺶ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﯾﺰﺩ !!
ﮔـــﻮﻧـــﻪ ﻫــﺎﯼ ﺧــﺠــﺎﻟــﺘــﯽ ﯾــﻢ ﺭﻧــﮓ ﺑــﮕــﯿــﺮﺩ
ﺍﺯ ﺩﻟﺒﺮﯼ ﭼﺸﻤﻬﺎﯾﺖ ﺑﮕﻮ ﮐﻪ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺩﻟﻢ ﺭﺍ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﮐﺮﺩﻩ
ﺍﺯ ﻫــﺮﭼــﻪ ﺧــﻮﺩﺕ ﻣــﯿــﺨــﻮﺍﻫـﯽ
ﺍﺯ ﺧـــﻮﺩﺕ ﺑـــﮕـــﻮ
ﭼـــﻪ ﻓــﺮﻕ ﺩﺍﺭﺩ ﺍﺯ ﭼـــﻪ
ﻓـــﻘــــﻂ ﺑـــﮕــــﻮ
ﺣـــﺮﻑ ﺑـــﺰﻥ
ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ

.


.

نقش ِچشمان ِخمارت ، چه کشیدن دارد !
سایه ساران ِدو زلفت ، چه لمیدن دارد !
آن قدر خوب و ملیحی که به یک جرعه نگاه
حس ِمستی لبت ، طعم ِچشیدن دارد
مثل ِموسیقی ِشوری ، که بیات ِتُرکش
پرده ها دارد و بی پرده ، شنیدن دارد
این تپش چیست ، که در سینه ی لرزان ِتو نیز
همچو آهوبره ای ، شوق ِجهیدن دارد
تو تمنای ِغزل کردی و گلواژه شکفت
گل ، ز گلخانه ی دامان ِتو چیدن دارد
عطر ِگیسوی ِتو را گر ببرد ، دست ِنسیم
تا فرا سوی ِزمان ، باز دویدن دارد
بهتر از هر گل ِنازی و به نازت ، نازم
نازنین ! هر چه کنی نازخریدن دارد…

.


.

خدﺍﯾــــــــــــــــــــــــﺎ….
ﮔـــــــــــﺮﯾــــــــــﺴﺘــــﻢ ﺑـــــــــــــــﺮﺍﯼ ﺍو ﺍﺯﺗـــــــــــــﻪ ﺩﻝ . . .!
ﺗــــﻮﺑــــــــــــــــﺎﻭﺭﻡ ﮐﻦ…
ﺧــــــــــﺪﺍﯾــــــــﺎﺑﻪ ﺍﻭﺑﮕﻮﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻤـــــــــــــﺶ…
ﺣﺘـــﯽ ﺍﮔﺮﺑﻮﺩﻧﺶ ﻓﻘﻂ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﯼ ﺑﺎﺷﺪ…
 ﺑﺎﺍﻭﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ…
ﺣﺘـــــﯽ ﺍﮔﺮﻧﺪﺍﻧﺴﺘﻪ ﺑﺪﻯ کردم….
به اﻭبگوﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻤــــــــــــﺶ…
ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﭼﻪ ﮔﺬﺷــــــــــــﺖ…
ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣـﻦ ﻓﻘﻂ ﺑﺎاﻭﺷﺎﺩﻡ…
ﺑﮕﻮ ﺑـــــــــﻤـــــــــﺎﻧﺪ!!

.


.

نداشته هایت را بی خیال …
 غصه هایت را بی خیال…
 هر چه که تورا نا آرام میکند، بی خیال…
همین که امروز نفس کشیده ای ؛ خوش به حالت!

عمیق نفس بکش:
عشق را
زندگی را
بودن را
بچش …
ببین …
لمس کن …
که زندگی زیباس

.


.

بترس
از او که سکوت کرد وقتى دلش را شکستى،
او تمام حرفهایش را جاى تو به خدا زد. 
خدا خوب گوش میکند و خوب تر یادش مى ماند،
خواهد رسید روزى که خدا تمام حرفهاى او را سرت فریاد خواهد کشید.
و تو آن روز درک خواهى کرد
چرا گفتند دنیا دار مکافات است

.


.

عشق لیاقت میخواهد و عاشق شدن جرات،
همیشه در پی کسی باش که…
با تمام کاستی ها و کمی ها و عیب هایت،
حاضر باشد به تو عشق بورزد!
و تو را به همه دنیا نشان بدهد!
و بگوید که: “این تمام دنیای من است”…!!

.


.

خدای مهربانم
الــــــهی..
همـــــــیشه در حوالی دلتنگی های من..
            جاری میــــــشوی…
الهی..
جـــاری میشوی در ابری چـــشمانم..
و میـــــباری آنقدر تا زلال شــــوم..
الهی..
انقدر که آســــمانی شود هوای دلم… 
داشتن تو..
به همه نداشته ها می ارزد..
الهی..
همیشه هم نفس و هم قدم راه زندگی بندگانت باش
الهی…
ما بندگان رو ب حال خودمان رها نک

.


.

اهل شعرم… اهل تنهایی و درد… 
پیشه ام فریاد است!! کاسبم… کاسب دل… 
صادراتم شادی.و.. وارداتم غم ودرد… 
دوستانی دارم سردتر از سردی برف… 
گاه گاهی یخشان میشکند… 
گاه گاهی دلشان می سوزد… ولی از روی ترحم… 
سر زمینی دارم مردمانش همه دوست. ولی از روی ریا…
خنده ام می گیرد!!! 
دلشان مرده ولی، لبشان خندان است… 
گله از اهل تماشا دارم… گله از این همه حاشا دارم… 
خنده ام می گیرد!!!
من خودم اهل تماشا هستم… 
گاه گاهی دلی میسازم، میفروشم به شما… 
تا به آواز صداقت که در آن زندانیست دل بی مهر شما تازه شود…
چه خیالی… چه خیالی… 
خوب میدانم دلتان بی مهر است..

.


.

تو چه کردی که شدم عاشق دلداده ی تو
گشته ام مست و خراباتی میخانه ی تو

چه نمودی که برفت از بدنم روح و روان
تو بسان شمعی و من سوخته پروانه ی تو

تو چه داشتی به روی و رخ افسونگر خود
که به یک لحظه نظر دل شده دیوانه ی تو

گر چه دیدم هزاران زشت و زیبا به عمر
منظر روی تو کرد مستم و مستانه ی تو

عاشقان در ره معشوق جامه را چاک دهند
جان کنم من به فدای رخ یکدانه ی تو..

.


.

به ما گفتند باید بازی کنید 
گفتیم با کی  ؟ 
گفتند با تیم دنیا 
تا خواستیم بپرسیم بازی چی ؟
سوت آغاز بازی رو زدن . فقط فهمیدیم خدا تو تیم ماست
بازی شروع شد و دنیا پشت سر هم به ما گل میزد 
ولی نمیدونم چرا هر وقت به نتیجه نگاه میکردم امتیاز ها برابر بود 
تو همین فکر بودم که خدا زد پشتم و خندید و گفت :
نگران نباش تو وقت اضافه میبریم حالا بازی کن
گفتم آخه چطوری ؟
بازم خندید و گفت :
خیلی ساده فقط پاس بده به من  !

باقیش با من   ؟!

.


.

سایه ها را دوست دارم
سایه ای دیدم، از یک قاتل
سایه ای از یک عاشق
و از یک خائن.
من سایه ای دیدم از یک بیمار
و از یک مؤمن.
سایه ها را دوست دارم
همه یک رنگ
همه یک جور
یک طرح.
تو مثل سایه ای
سایه ها را به خاطر تو دوست دارم
فکرت، مثل سایه ای 
همیشه با من است

.


.

یک دقیقه سکوت:
 به خاطر تمام آرزوهایی که در حد یک فکر کودکانه باقی ماندند…
 به خاطر امید هایی که به نا امیدی مبدل شدند….
 به خاطر شب هایی که با اندوه سپری کردیم….
 به خاطر قلب هایی که زیر پای کسانی که دوستشان داشتیم له شد
 به خاطر چشمانی که همیشه بارانی ماندند…
 یک دقیقه سکوت:
 به احترام کسانی که شادی خود را با ناراحت کردنمان به دست آوردند….
 به خاطر صداقت که این روزها فراموش شده است….
 به خاطر محبت که بیشتر از همه مورد خیانت قرار گرفت…
 یک دقیقه سکوت:
 به خاطر حرف های نگفته…
 برای احساسی که همواره نادیده گرفته میشود….!

.


.

چشم من حرمت اشکاتو نگه دار

میدونی چند تا غروبو گریه کردی؟؟؟؟؟؟

قطره قطره آب شدن ثانیه هامون

قد لحظه های خوبو گریه کردی

هنوزم یکی نشسته روی ابرا

نگران کفترای یا کریمه

دیگه وقت خنده های بی بهونس

چشم من گریه نکن خدا کریمه

.


.

فقط باش…
همین که هستی کافیست…!
دور از من…..!
بدون من….!
چه فرقی میکند؟؟؟
گل میخری!! خوب است!!
برای من نیست؟!
نباشد!!!
همین که رختمان زیر یک آفتاب خشک میشود کافیست…..
دلخوشم به این حماقت شیرین..

.


.

دیگر اگر عریان شوی ، چون شاخه ای لرزان شوی

در اشکها غلتان شوی ، دیگر نمی خواهم تو را

گر باز هم یارم شوی ، شمع شب تارم شوی

شادان ز دیدارم شوی ، دیگر نمی خواهم تو را

گر محرم رازم شوی ، بشکسته چون سازم شوی

تنها گل نازم شوی ، دیگر نمی خواهم تو را

گر باز گردی از خطا ، دنبالم آیی هر کجا

ای سنگدل ، ای بی وفا ، دیگر نمی خواهم تو را

.


.

دلم کسی را میخواهد مثل خودم دیوانه 
کسی که در کوچه ها
 به دنبال مرغ و خروس ها بیفتد 
وبادبادک بسازد
بسپارد به دست آسمان 
دلم کسی را میخواهد شبیه به هیچ کس 
آنقدر صاف و ساده 
که بوسه ای گونه هایش را گل بیاندازد 
ازآنهایی که میشود 
با آنها لذتی بی نهایت را تجربه کرد 
شبیه به خودم 
دیوانه …

.


.

دیر که جواب میدهی نگران می شوم …!
می گویند نگرانی، عشق نیست !

چند روز که صدای خنده هایت را نمی شنوم دلتنگ می شوم …!
می گویند دلتنگی، عشق نیست !

به بودنت، به عاشقانه هایت عادت کرده ام …!
می گویند عادت عشق نیست !

و من هنوز حیرانم از این همه که درگیرم با تو …
که می گویند عشق نیست …

تو بگو عشق هست؟
یا عشق نیست

.


.

باز در کوچه کسی عاشق باران شده است
این دروغ است ولی نامِ تو عنوان شده است 
پرده ی صافِ اتاقت به کناری رفته …
و همین باعثِ یک شکِ دو چندان شده است…
فصل چشمان تو آن قدر هوایش سرد است
که شبیه نفس باد زمستان شده است
چه قَدَر فکر کنم سوء تفاهم باشد
که کسی پشتِ نفس های تو پنهان شده است
بس کن آقا، برو و شال و کلاهت بردار
مدتی هست دلت مثل خیابان شده است
آسمان ابری و بغضی به گلویش انگار 
موعدِ ریزش یکباره ی باران شده است

دل نوشته های خفن و ناب عاشقانه ، غمگین ، زیبا و کوتاه - ... namakstan.ir/category/دل-نوشته ادامه مطلب مجموعه دل نوشته های مفهومی زیبا و عاشقانه شهریور 1394 · ads ... از پس سال های دور ، پشت در خیالت مانده ام … یک شب مرا مهمان خواب و .... گزارش تصویری پریدن جوان آتش گرفته از روی یک برج بلند ... سری جدید جوک و اس ام اس های خنده دار شهریور 94 ... متن و اس ام اس عاشقانه غمگین سال 94 - روزگار rouzegar.com/fun/sms-love/text-and-sms-love-sad-94 عاشقانه, جملات عاشقانه, زندگی چیست, اس ام اس عاشقانه, پیامک عاشقانه, اس ام اس عشق, sms, اس ام اس, اس ام اس عاشقانه ... در پستو های زیرین رویاهایمان ... به بند دلت میاویز رخت خاطره ام را، گردبادهای فراموشی حرمت نمی شناسند… ❤ ... تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم ، او نیز بلند فریاد میزند : دوستت دارم .... آرایش و زیبایی. نوشته های زیبا و اس ام اس بلند عاشقانه www.bikalak.com/sms/beautiful-long-romantic-sms.html جملات و متن های فوق العاده زیبای عاشقانه و احساسی عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود ... سهم من از زندگانی هیچ بود دل به هرکس خوش نمودم پوچ بود رنج غربت به تن خسته ... دل نوشته و جملات کوتاه زیبا و عاشقانه 2015 - اس ام اس های جدید ... www.bisms.ir › اس ام اس زیبا دل نوشته و جملات کوتاه زیبا و عاشقانه 2015 اس ام اس زیبا , جملات زیبا , دلنوشته زیبا اس ام اس زیبا بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم فاش می گویم و از گفته خود. اس ام اس های جدید و بروز عاشقانه ،سنگین ،تیکه دار و زیبا 94 www.bisms.ir/sms/اس-ام-اس-جدید/ پیامک جدید و روز اس ام اسهای شاخ و جدید امروز بهترین اس sms های امروز اس ام اس روز و بروز جدید اس ام اس زیبای روز زیباترین اس ام اس های جدید و روز با موضوعات مختلف. ... دلنوشته و اس ام اس زیبا و ناب با موضوعات مختلف ... شما از این صفحه 2 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 7/3/15 متن های زیبا و عاشقانه بلند - فتوکده photokade.com/متن-های-زیبا-و-عاشقانه-بلند/ ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متن های زیبا و عاشقانه بلند,جدیدترین متن های زیبا و عاشقانه,متن های زیبا و عاشقانه ... های احساسی بلند,زیباترین متنهای وایبر و تلگرام,متن خوب و عاشقانه. ... اس ام اس دل تـنــــگــی · اس ام اس تبـریک تولـد · اس ام اس تــــــرکــــــی · اس ام ... اس ام اس های جدید عاشقانه کوتاه و زیبا فروردین 94 www.parsnaz.ir/beautiful-romantic-sms-short-and-f.html اس ام اس های جدید عاشقانه کوتاه و زیبا فروردین 94 ﮬﻤﯿﺸﮧ ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ ﺯﺩ به ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻟﯽ ﻭ ﮔﻔﺖ تنها امده ام ، تنها میروم ﯾﮏ ﻭﻗﺘﺎﺋﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﺣﺘﯽ ﺑﺮﺍ. ... اس ام اس های عاشقانه از زبان مریم حیدر زاده · دلنوشته های زیبای دلتنگی عاشقانه · اس ام اس های عاشقانه معذرت ... قافیه های بلند نگاهت. اس ام اس های زیبا و بیاد ماندنی عاشقانه (95) www.parsnaz.ir/news_detail_14031.html اس ام اس های زیبا و بیاد ماندنی عاشقانه (95) ... نگذار هرکسی از راه رسید با ساز دلت تمرین نوازندگی کند . . . . .... کفش های پاشنه بلند این زن 21 ساله یک حادثه درست کرد. اس ام اس های طولانی جذاب و فوق العاده زیبای عاشقانه و غمگین 3ali3.com/1390/11/23/اس-ام-اس-های-طولانی-جذاب-و-فوق-العاده-زی/ ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اس ام اس عاشقانه ۹۱ طولانی مسیج طولانی عاشقانه اسمس خیلی قشنگ بلند ... اس ام اس های عاشقانه سال ۹۱ جدایی فراق ۹۱ اس ام اس باحال و توپ بوسه ۹۱ اس خیانت ..... اگه تنهایی رو بعد از یه عمر عاشقانه با کسی بودنو تجربه کرده باشی حتی مسخره ترین نوشته ام اشکتو درمیاره. ... مرسی از زحمتت اما به دلم ننشت دروغ بلدنیستم. دلنوشته هایی عمیق و تکان دهنده (2) - بیتوته www.beytoote.com/fun/visual/subscribe-deep2-stirring.html متن دل شکسته جملکس های عاشقانه جملات زیبا و عاشقانه , متنهای عاشقانه , نوشته های زیبا , دلنوشته هایی عمیق و تکان دهنده , خواندنیهای دیدنی , اس ام اس های سوزدار و 
  • ۹۴/۰۶/۲۷
  • LAVE lorn 007

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده