نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

دانلود فول آلبوم Petek Dincoz

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۴ ب.ظ

دانلود فول آلبوم Petek Dincoz

تمامی آلبوم ها و تک آهنگ های اجرا شده توسط Petek Dincoz

دانلود با لینک مستقیم از سرورهای قدرتمند نکس وان دات بلاگ

به همراه بیوگرافی Petek Dincoz

دانلود فول آلبوم پتک دینچوز

بیوگرافی :

پتک دینچوز یکی از هنرمندان سرشناس ، محبوب و زیبای ترک است که نه تنها در ترکیه بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر جهان نیز دارای طرفداران بسیاری است . وی علاوه بر عرصه موسیقی در عرصه سینما نیز استعداد خود را ثابت کرده و از معدود هنرمندانی است که هم اکنون مشغول به اجرای برنامه صبحگاهی با بینندگان پرطرفدار است . هم اکنون بیوگرافی این هنرمند محبوب را از زبان خودش می خوانیم :

من در 29 می ( مصادف با 15 خرداد ) سال 1980 و در بیمارستان سلامتی ازمیر به دنیا آمدم و تا 14 سالگی در ازمیر زندگی کردم . من و خانواده ام تا همان اندازه ای که عاشق شهر ازمیر بودیم ، عاشق استانبول نیز بودیم … و به همین خاطر تا قبل از اینکه برای سکونت به استانبول بیاییم ، تمام تعطیلات خود را در استانبول می گذراندیم .

بعد از اینکه در مسابقه ای واقع در قبرس ( به عنوان مدل ) صاحب رتبه خوبی شدم ، پیشنهادات بازی در سریال ها شروع شد و به دلیل اینکه بازیگری را بسیار دوست داشتم با سریال "sirilsiklam" به عرصه سینما قدم نهادم . بعد از ان به ترتیب در سریال های "zehirli cicek" ، "bir yildiz doguyor" و "nehir" ایفای نقش کردم . با ایفای نقش در سریال ها ، اجرای ترانه در صحنه را نیز شروع کردم و اولین بار در gunay وارد صحنه موسیقی شدم . حدس می زنید که این تجربه برای من هم شانس بزرگی بود و هم وسیله غرور . بعد از آن در محلی معروف به نام maksim به صورت خواننده ای تازه کار مشغول به اجرای ترانه شدم . شوخی شوخی ، من هم بزرگ شده ام و 5 سال را پشت سر گذاشته ام ، امیدوارم سال های طولانی با یکدیگر باشیم …

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده