نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

دانلود فول آلبوم گیتا

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۳ ق.ظ

دانلود فول آلبوم گیتا

کامل ترین آرشیو فول آلبوم
دانلود تمامی آهنگ ها و آلبوم های قدیمی اجرا شده توسط گیتا
جهت دانلود فول آلبوم گیتا به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

آلبوم دختر گل فروش

دانلود

-------------------------------------------------

آلبوم خواهش میکنم

دانلود

-------------------------------------------------

آلبوم نامه رسون

دانلود

-------------------------------------------------

آلبوم تنها

دانلود

-------------------------------------------------

تمامی تک آهنگ ها

دانلود

-------------------------------------------------

نظرات  (۱۲)

  • علیرضا نادرپور
  • مرررررررررررررررررررررسی عالی عالی بود
    خیلی خیلی عالی بود از این سایت خوشم اومد
    بادرود 
    درودبه شرفت دست مریزاد دمت گرم روحمون رو شادکردی اولا دروغ نبود دویمن بااین کارت ایران وایرانی رو زنده نگه میداری دمت گرم مشتی
    سلام ، ضمن تشکرازسایت فوق العاده خوبتون وزحمت های شما من دنبال یک آهنگ قدیمی ازگیتا هستم ولی متاسفانه به هرسایتی سرزدم موفق به پیداکردن آن نشدم متن قسمتی ازآهنگ روبراتون می نویسم اگربتونید برای دانلود برام بزارید بی نهایت ممنون وسپاس گزارمیشم :
    توکه جون من بودی بارسفربستی بری ، بادوچشم پرزخون منم نگاهت می کنم 
    میدونم گل های باغچه ی دلم برات کمه ، دونه دونه اشکامونثار راهت می کنم 
    بعدتوبازدل من خونه بدوش به خدا ، دل بازیگوش من بازم خموشه به خدا
    سلام.ممنون از سایتتون. اهنگ گریه چه فایده داره نبود....
    خیلی عالی بود،کارت درسته،دست طلا
    اقا  بووووس 
    ایوالله - خیلی هم ممنون.
    دمتون گرم عالی بود ممنون
    عاااااااالی بوووووددددد مرسی، برای مادرم دانلود کردم چقدر خوشحال شد، تمام خاطراتش زنده شد، دستتون درد نکنه
    روح پدرتون شاد دمتون داغ ایول داری داشی
    مرسی از سایت خوبتون عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    ویدیو منتخب ادمین برای این پست

    دانلود ویدیو منتشر شده