نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

دانلود تمامی آهنگ های مسعود صادقلو

جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۰ ب.ظ

دانلود تمامی آهنگ های مسعود صادقلو

دانلود فول آلبوم موزیک های اجزا شده مسعود صادقلو با کیفیت اصلی بالا از سایت نکس وان موزیک دات بلاگ

مسعود صادقلو خواننده جوان است که مدتی بود خوانندگی را انجام می داد یک باره در سال 95 به خوبی شناخته شد. وی متولد 18 فروردین ماه سال 1365 می باشد و 31 سال سن دارد. وی با اجرای چند آهنگ توانست به خوبی شنیده شود به طوری که این مسئله را می توان از صفحه اینستاگرام او مشاهده نمود. وی در باره این که چرا با مهدی حسینی دو نفره میخواند گفت : گفت بنده آدم تنبلی هستم و برخی از کارها را نمی توانم به تنهایی انجام بدم و او از دوست های نزدیک من است. وی گفت در حدود چند سال پیش کشتی گیر بوده است. وی گفت در تولید آهنگهای خود ما یک تیم هستیم از جمله رضا شیری و مسعود جهانی (تنظیم کننده) و … از جمله این افراد هستند. ازدواج و همسرش طبق اطلاعات موجود وی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

لیست تک اهنگهای مسعود صادقلو آرامش / نیمه گمشده / معشوقه /عوض شده حالم / حرفای خوب(سعید تاتایی) / صبح شد / لمس / یادگاری / عاشق شدم / با تو این دل /دیوونه بازی / یار قدیمی / دستای مریض /آخر شب / زیر بارونا برقص / هوس باز

مصاحبه مسعود صادقلو اولین بار با فیت دادن شروع به قدم در راه موسیقی زیرزمینی گذاشت، همکاریش اش با رضا شیری و سپس مسعود جهانی کارهایش را حرفه ای منتشر کرد و خیلی زود دیده شد. کشتی گیر بودم مسعود صادقلو در دوران نوجوانی و جوانی ورزشکار حرفه ای بود، او نزدیک 8 سال در کشتی فعالیت جدی داشت اما با ادامه فعالیت در موسیقی این رشته را کنار گذاشت.

روی پای خودم من از نظر مالی و خانواده هیچ مشکلی ندارم، ولی برای اینکه خواستم استقلال مالی داشته باشم گاهی دچار این دست مشکلات می شوم، بطور مثال برای تهیه یک ویدیو آهنگ کم کم 40 میلیون باید خرج کنیم. ممنوع الفعالیت قلبا دوست دارم فعالیتم مجاز بشه، بدم نمیاد، راحت می شم ولی به دردی نمیخوره. حدااقل به درد من نوعی نمیخوره، در حال حاضر هم ممنوع الفعالیت هستم از این رو میگم به درد من نمیخوره که من الان میتونم پول در بیاورم وقتی دو سه سال برای یک جواز منتظرم باشم دیگر به دردی نمیخورد و از دوران hit دوم می کند. کما اینکه بعد از مجاز بودن باید از برخی همکاری ها منع بشیم، هر جایی نتونیم بریم و شعر و ملودی به هرکسی نتوانیم بفروشیم که من دوست ندارم. ازدواج مسعود صادقلو مسعود صادقلو هنوز ازدواج نکرده و مجرد است انتشار عکس هایی از او با هوادرانش شایعه دوست دختری وی را منتشر شد که این خبر کذب است.

چلوکبابی تا کافی شاپ داری مسعود صادقلو قبل از شروع موسیقی چلوکبابی داشت ولی بعد از ورود به عرصه موسیقی کافه شاپ زد و در حال حاضر منبع اصلی درآمدش است می گوید در تلاش است شعبه دوم را در ولنجک افتتاح کند. فوتبالی نیستم پرسپولیس نیستم ولی دوستای نزدیکم پرسپولیسی هستند، بخاطر اینکه یکبار برای مهدی طارمی که رفیقم هست تبریک تولد گفتم فکر میکنند طرفدار این تیمم ولی فوتبالی نیستم. لمینت و عمل زیبایی مسعود صادقلو دندان هایش را بخاطر زیبایی لبخند لمینت کرده و احساس خوبی دارد، او همچنین گفت 10 سال پیش بینی اش را عمل کرده ولی حالا پشیمان است. همکاری حمید عسکری و مسعود صادقلو حمید عسکری با انتشار عکسی از خود و مسعود صادقلو در صفحه شخصی اش نوشت:خبرهایی در راه است…


دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام مگه جنگه


وای یه روز صفری یه روز صد دلم از دست تو دق کرد مگه جنگه

آی نمیدونی چی میخوای همش میری نمیای چی بگم بهت

وای یه روز صفری یه روز صد دلم از دست تو دق کرد مگه جنگه

آی نمیدونی چی میخوای همش میری نمیای چی بگم بهت

دل ببندو دل همه رو بشکن به خاطرم حیفه از تو دل بکنم آخه کجا برم

کی میتونه بشینه تو این دل خسته جز تو این دیوونه چشماشو رو هر کسی بسته جز تو

جان من حرف نزن یکم گوش بده نذار این عاشقت از هوش بره

یار من باش تو هم ای کاش تو هم مهربون باشی با من دیگه با دلم ای وای دلم

دل ببندو دل همه رو بشکن به خاطرم حیفه از تو دل بکنم آخه کجا برم

کی میتونه بشینه تو این دل خسته جز تو این دیوونه چشماشو رو هر کسی بسته جز تو

دل ببندو دل همه رو بشکن به خاطرم حیفه از تو دل بکنم آخه کجا برم

کی میتونه بشینه تو این دل خسته جز تو این دیوونه چشماشو رو هر کسی بسته جز تو


دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام خفگی


تن من رگ نداره تیغ نزن جز من اینجا هیشکی نیست جیغ نزن

میخوام این عشقو به تو حالی کنم میخوام این توهمو خالی کنم

من سکوتم یه جنون آنیه گاهی آرامشمم روانیه

مث اون دیوونه که یه عمر همش خیره به عقربه ی ساعت شد

شدم اونی که یه روزم نباشم همه میگن اگه مرد راحت شد

مث اون دیوونه که یه عمر همش خیره به عقربه ی ساعت شد

شدم اونی که یه روزم نباشم همه میگن اگه مرد راحت شد

نه یه طعمه نه تله نه با شلیک یه تیر واسه کشتن پرنده پرشو ازش بگیر

میترسم از این تاریکی این حالت که اکسیژن عشق تو خفگی داره فقط

مث اون دیوونه که یه عمر همش خیره به عقربه ی ساعت شد

شدم اونی که یه روزم نباشم همه میگن اگه مرد راحت شد

مث اون دیوونه که یه عمر همش خیره به عقربه ی ساعت شد

شدم اونی که یه روزم نباشم همه میگن اگه مرد راحت شد


دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی به نام نیمه ی گمشده


دستات به من حس خوب میده چشمات به من قصه خوب میگه

صبح تا شبو بیست چهاری من و تو قفل همیم تو هم قطب منی

بی تو کل دنیا بدن عمرا خندتو به یه دنیا ندم

خسته نمیشم حتی اگر با تو بزنم تا ته دنیا قدم

کند میشن قدمامون وقتی میای تو بغلم آروم

با تو میشه فقط آسون این دنیا تا وصله این نفسامون

زندگیم با تو تغییر کرده من آرومو به چی تبدیل کرد

ببین تا کجا رفتیم که مردت واسه تو غرورو تعطبل کرد

آخه قلبم همیشه به عشق تو میتپه صدات برام اوج آرامش نیمه ی گمشده منی

آخه قلبم همیشه به عشق تو میتپه صدات برام اوج آرامش نیمه ی گمشده منی

با این که میدونی مهمه غرورم همیشه سعی کردم پای حرفم بمونم

با این که میدونی حرق حرف من بود باز همه تلاشم پای دلت رفتن بود

آخه قلبم همیشه به عشق تو میتپه صدات برام اوج آرامش نیمه ی گمشده منی

آخه قلبم همیشه به عشق تو میتپه صدات برام اوج آرامش نیمه ی گمشده منی

با تو خوب میگذره بینمون چفت هم عین موم پیدا نمیشه غیر اون که من علاقه دارم بش عین اون

از بقیه تا خسته شدم تورو دیدم یهو وابسته شدم یه جوری نگات جذبم کرد انرژی گرفتم خسته نشدم

تو قلبت میخوام گنده شم بپیچه کل شهر من و تو کل شب

میشنون خنده هامون عشقت دلو کنده آروم

نذار منو تنهاشم آخه فکرت تو سرم صبح تا شب نذار تنهاشم

آخه قلبم همیشه به عشق تو میتپه صدات برام اوج آرامش نیمه ی گمشده منی

آخه قلبم همیشه به عشق تو میتپه صدات برام اوج آرامش نیمه ی گمشده منی


جهت دانلود آهنگ های مسعود صادقلو به همراه پخش آنلاین و خلاصه متن ترانه رو لینک کلیک نمایید و وارد پست اختصاصی مسعود صادقلو در سایت شاداب موزیک شوید.
  • ۹۷/۰۷/۰۶
  • LAVE lorn 007

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده