نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام من و تو

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام من و تو

آهنگ من و تو با صدای سامان جلیلی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده شنیدنی زیبای سامان جلیلی به نام من و تو

Download New Song By Saman Jalili Called Mono To

ترانه : امید علیجانی / آهنگ و تنظیم : سامان جلیلی / میکس و مسترینگ : ایمان احمدزاده


دانلود با کیفیت 320


متن آهنگ سامان جلیلی به نام من و تو 

من و تو ، تو و من حرف تو رو دوست دارم

روی نقطه ضعف تو باشه دست نمی زارم

هی میگم بمونو نرو طاقتم داره تاق میشه

ولی باز نمی گی دوستت دارم

به همین یه حرف من چه وسواسی داری

نمیاد بهت ولی دل حساسی داری

آخه من چجوری دلتو راضی کنم 

نگو نه نمیشه نمی خوام ولت کنم

تو که تو قلب منی عشق منی دل نکن از من

دوستت دارم عزیزم بمونو دل نکن از من

که تو قلب منی عشق منی دل نکن از من

چی کم دارم عزیزم که به من هی میگی اصلا

♫♫♫

من که دیوونم منو میشناسی منو کشتی تو خیلی حساسی

تو که هر کاری می مونم منو از عشقت تو نترسونم

تو که تو قلب منی عشق منی دل نکن از من

دوستت دارم عزیزم بمونو دل نکن از من

که تو قلب منی عشق منی دل نکن از من

چی کم دارم عزیزم که به من هی میگی اصلا



من و تو, آهنگ جدید, آهنگ جدید سامان جلیلی 1394, بیر صدا, جدیدترین آهنگ سامان جلیلی, دانلود موزیک سامان جلیلی, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی, سامان جلیلی, سامان جلیلی - من و تو, سامان جلیلی آهنگ من و تو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده