نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

دانلود آهنگ امیررضا زمانی به نام من به سرم زده

پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۳۶ ب.ظ

دانلود آهنگ امیررضا زمانی به نام من به سرم زده

دانلود موزیک جدید ایرانی من به سرم زده با صدای امیررضا زمانی با بهترین کیفیت از وبلاگ نکس وان موزیک دات بلاگ

Download New Music Amirreza Zamani - Be Saram Zade


متن تران صدای من به سرم زده امیررضا زمانی


من به سرم زده هرجوریه دلتو ببرم 
به سرم زده هرجوری ناز تو رو بخرم 
یه نگاه به تو بندازمو دلتو ببرم مثل قبل مثل قبل 
تو همه خوشگلی های جهانو زدی به خودت 
بریم هرچی که شد دیگه دستته دست خودت 
مگه چاره ای میمونه غیر دیوونه شدن با خودت با خودت 
هنوزم سر وقت قرارامون گره خورده به هم دیگه چشمامون 
چه حرارتی داره هوای چشات بیا خاطره هامونو برگردون 
کی شبیه من حالتو میفهمه کی مثل من قدرتو میدونه 
خیلی وقته که خوابتو میبینم واسه تو مردم واسم آسونه 
تو همه خوشگلی های جهانو زدی به خودت 
بریم هرچی که شد دیگه دستته دست خودت 
مگه چاره ای میمونه غیر دیوونه شدن با خودت با خودت 
هنوزم سر وقت قرارامون گره خورده به هم دیگه چشمامون 
چه حرارتی داره هوای چشات بیا خاطره هامونو برگردون 
کی شبیه من حالتو میفهمه کی مثل من قدرتو میدونه 
خیلی وقته که خوابتو میبینم واسه تو مردم واسم آسونه


دانلود با کیفیت اصلی

  • ۹۷/۱۱/۱۸
  • LAVE lorn 007

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده