نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

دانلود آهنگ اشوان به نام شیدا

پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۴۱ ب.ظ

دانلود آهنگ اشوان به نام شیدا

دانلود موزیک جدید ایرانی شیدا با صدای اشوان با بهترین کیفیت از وبلاگ نکس وان موزیک دات

Download New Music Ashvan – Sheyda


متن ترانه شیدا اشوان


خودت بگو کیه که تو هر شرایطی فرق نکنه با حرفاش

عزیزم راحت باش اگه بود عوض بشه با من جاش

خودت بگو مگه ممکنه به غیر من یه آدمی باشه

درست عین خودت باشه درست عین خودت عاشق

آره تورو پیدا میکنم این شهرو شیدا میکنم آره غوغا میکنم تو فقط باش

این حسه عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش

آره تورو پیدا میکنم این شهرو شیدا میکنم آره غوغا میکنم تو فقط باش

این حسه عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش

دل تو دلم نیست دل تو دلم نیست که بگه مال منه آخه اون ماه منه

میترسم از روزی آره میترسم از روزی که اون دل بکنه

این سرو تا اون سرو میبندم اگه بخواد بره اگه بگه مسافره و میخواد بشه یه خاطره

نبینم سمتش بیاد کسی بخواد دورش کنه توام بگو دوسم داری وای عزیزم موقعش شده

آره تورو پیدا میکنم این شهرو شیدا میکنم آره غوغا میکنم تو فقط باش

این حسه عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش

آره تورو پیدا میکنم این شهرو شیدا میکنم آره غوغا میکنم تو فقط باش

این حسه عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش


دانلود با کیفیت اصلی

  • ۹۷/۱۱/۲۵
  • LAVE lorn 007

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده