نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

جزییات + عکس های درگیری خونین در باغملک خوزستان

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۳۸ ب.ظ

جزییات + عکس های درگیری خونین در باغملک خوزستان

فیلم و عکس از جزئیات درگیری خونین قبیله ای در خوزستان
ماجرای 18 کشته و زخمی در درگیری خونین خوزستان 7 کشته
جزئیات درگیری خونین در باغملک
فیلم و عکس از جزئیات درگیری خونین قبیله ای در خوزستان

سرهنگ سید رحمان موسوی ،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار کرد: عصر امروز دوشنبه در یکی از روستاهای شهرستان باغملک میان دو طایفه درگیری خونین رخ داد. متأسفانه این درگیری کشته و مصدوم داشته ولی تعداد کشته شدگان و مصدومان هنوز معلوم نیست.

سرهنگ سید رحمان موسوی ، دعوا در خوزستان ، باغملک ، درگیری خونین

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان

وی با اشاره به اینکه این دو قبیله از قبل درگیری هایی داشته اند، افزود: در حال حاضر مأموران نیروی انتظامی به محل اعزام شده و جریان نزاع را به خوبی کنترل کرده اند. گزارش دقیق تر از تعداد کشته شدگان و مصدومان متعاقباً اعلام خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در ارتباط با نشست های هم اندیشی این معاونت با سران قبایل و طوایف گفت: قطعا نشست با قبایل و بزرگان طوایف و معتمدان محلی را با هدف استفاده از ظرفیت اجتماعی و تأثیرگذاری آنها در حل اختلافات، رفع آسیب ها و پیشگیری از وقوع جرائم استفاده برگزار شده است.

موسوی یادآور شد: در حقیقت با برگزاری چنین نشست هایی جریان تولید امنیت و حفاظت از آن به دست بزرگان قبایل، طوایف، معتمدان محلی و افراد تأثیرگذار خواهد افتاد.

وی عنوان کرد: به جای اینکه کار به حدی امنیتی رسیده و پلیس ناگزیر به ورود شود، همکاری بزرگان قبایل می تواند در کاهش و کنترل نزاع های جمعی و فردی فوق العاده تأثیرگذار باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان بیان کرد: تأثیرات این نشست های هم اندیشی به خوبی قابل لمس است. البته منطقه باغملک، ایذه و رامهرمز در برنامه برگزاری نشست های هم اندیشی بوده که از شنبه آغاز می شوند.

موسوی ادامه داد: برگزاری نشست های هم اندیشی در مناطق عرب نشین را تمام کرده و هم وطنان ولایتمدار عرب و معتمدان آنها برابر منشوری که خودشان تهیه کرده بودند، آمادگی خود را در راستای مقابله با هرگونه قانون گریزی، تیراندازی در عموم و ناهنجاری را به صورت شفاهی و کتبی اعلام کردند. در واقع بزرگان طوایف و قبایل رفتار افرادی که قانون گریزی کرده و به هر شکلی خللی در امنیت ایجاد کرده را مردود شناخته شده و حمایتی از آنها انجام نخواهند داد.

وی تأکید کرد: به عنوان نمونه چنانچه در مجلس عروسی و عزا افرادی اقدام به تیراندازی کنند، بزرگان طایفه و قبیله آن محفل را ترک کرده و این نشان از درک منش و فهم بالای بزرگان قبایل است. این مسئله همچنین نشان می دهد که سران قبایل و معتمدان کاملا مخالف هر گونه قانون گریزی بوده و ضمن اینکه از آن رنجم می برند بلکه خواستار همکاری صمیمانه و خودجوش هستند تا این موارد را با همکاری دستگاه قضائی و نیروی انتظامی حل کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار کرد: البته اقدامات این عزیزان در پیشگیری از وقوع جرم و مصالحه نباید هیچ گونه منافقاتی با قوانین مدنی نداشته باشد و در عوض ما هم به گونه ای ورود پیدا می کنیم که مخالف با عرف و سنت حسنه عشایر استان نباشد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بخشی از برگزاری نشست های هم اندیشی با اقوام لر باقی مانده که در هفته آینده به سمت آنها رفته و نشست های مختلف هم اندیشی را در شهرستان های هدف ایذه، باغملک رامهرمز و سایر شهرهای لرنشین متدین و ولایتمدار برگزار خواهیم کرد.


 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: شامگاه گذشته درگیری بین دو طایفه در یک از روستاهای باغملک منجر به کشته و زخمی شدن چند تن از ... جزئیات درگیری خونین در شهرستان باغملک خوزستان www.bestofday.ir/text-201509150744085913 Translate this page 6 hours ago - سید رحمان موسوی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز ، اظهار داشت: متاسفانه شامگاه گذشته دو طایفه در یکی از روستاهای باغملک. جزئیات درگیری خونین در شهرستان باغملک خوزستان-تسنیم ... khabarpu.com/h.php?t=235-xHOME...t_ek... Translate this page جزئیات درگیری خونین در شهرستان باغملک خوزستان-تسنیم|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی. درگیری خونین قبیله ای در خوزستان - نمناک namnak.com/20550-درگیری-خونین-قبیله-ای.html Translate this page 7 hours ago - درگیری خونین و دعوای قبیله ای و دعوای قبیله ای در خوزستان و جزئیات ... جزئیات درگیری خونین در یکی از روستاهای شهرستان باغملک خوزستان از ... جزئیات درگیری خونین در شهرستان باغملک - آکا - روزنامه ،سلامت www.akairan.com/havades.../2015915101026.html Translate this page 6 hours ago - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: شامگاه گذشته درگیری بین دو طایفه در یک از روستاهای باغملک منجر به کشته و زخمی شدن چند تن از ... درگیری خونین قبیله ای در خوزستان - سلامت جنسی jensi.vistablog.ir/post/2742 Translate this page 7 hours ago - جزئیات درگیری خونین در یکی از روستاهای شهرستان باغملک خوزستان از زبان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان می خوانید. mehrnews.com ... برچسب جزئیات بیشتر درگیری در باغملک - CNN cnn-ir.blogsky.com/.../جزئیات-بیشتر-درگیری-در-ب... Translate this page این افراد گفتند: چند سالی است که دو طایفه مشهور در این منطقه اختلافات ملکی داشته و بارها با هم درگیر شده اند اما درگیری خونین روز گذشته تاکنون بی سابقه بوده است. درگیری در باغملک/عکس ها و فیلم - نتایج زنده 90sport.blogsky.com/.../درگیری-در-باغملک-عکس-ها-و... Translate this page 5 hours ago - درگیری خونین در باغملک خوزستان | خبرگزاری ایلنا .... درگیری در رامهرمز/عکس ها و فیلم جزئیات تیراندازی مرگبار در رامهرمز/ 7 نفر قربانی اختلاف ... - کیدز - درگیری در رامهرمز خوزستان عکس ها و فیلم و کلیپ آمار ...
  • ۹۴/۰۶/۲۴
  • LAVE lorn 007

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده