نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

از ازدواج فلسفی "حدادعادل" تا بله گفتن فوق تخصصی همسر "عارف"

عکس های افراد سیاسی در کنار همسراتشات
از تعریف سمت جدید قالیباف برای همسرش تا فعالیت سیاسی در خفای، یک دبیرکل حزب
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با کمی تامل در ازدواج‌هایی که در بین طیف‌های جامعه اتفاق می‌افتد، متوجه می‌شویم ضرب المثل کبوتر با کبوتر، باز با باز همچنان در این امر صادق است؛ در بین هنرمندان، کارمندان و ... همچنان ازدواج‌های صنفی ادامه دار است. سیاسیون نیز از این قاعده مستثنا نیستند، ازدواج‌هایی در بین این قشر اتفاق افتاده است که به نوعی هرکدام موجب شده طرف مقابل‌شان بیشتر شناخته و به شکلی جدی تر وارد عرصه سیاسی کشور شود.

در برخی مواقع مرد سیاست وارد میدان شده و موجب بروز هر چه بیشتر زن شده است و گاهی اوقات این موضع بالعکس است، البته گاهی اوقات هم هر دو در یک زمان وارد گود شده‌اند، در این میان می‌توان گفت، این ازدواج‌ها شاید بیشتر می توانند نقش ائتلاف را ایفا می‌کنند تا خانواده‌ها را به یکدیگر پیوند دهند چراکه دغدغه ها و مشغله هایی فراتر از قبل را برای طرفین ایجاد می کند.

حتی ازدواج‌های سیاسی در سیاسی اتفاق می‌افتد، به صورتی که والدینی با ازدواج سیاسی موجب شده‌اند فرزندانشان نیز پیرو آنها ازدواج‌های سیاسی داشته‌ باشند.

در گزارش پیش رو مروری کوتاه خواهیم داشت بر ازدواج هایی که یا در فضای سیاسی اتفاق افتاده یا بعدا رنگ و بوی سیاسی گرفته و این بسته شامل بخش اول این ازدواج ها است.

_محمدباقر قالیباف و زهرا مشیر

از زوج‌های سیاسی می‌توان به محمدباقر قالیباف و همسرش زهرا مشیر اشاره کرد. زهرا مشیر دارای دکترای جامعه‌شناسی است، دفترش دو طبقه پایین‌تر از دفتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران است. او بعد از اینکه شوهرش مسئولیت شهرداری تهران را پذیرفت به ساختمان خیابان بهشت نقل مکان کرد.

از تعریف سمت جدید قالیباف برای همسرش تا فعالیت سیاسی در خفای، یک دبیرکل حزب

وی به عنوان "مشاور و مدیرکل امور بانوان شهرداری" که توسط قالیباف این سمت تعریف شده بود ، مشغول به کار شد. البته در این رابطه انتقاداتی نیز به قالیباف وارد شد که چرا همسرش را به این سمت منصوب کرده است؛ اما مشیر در برابر این انتقادات از عملکرد خود دفاع و آن را قابل قبول دانسته است. وی همچنین از عملکرد شوهرش نیز در نیروی انتظامی و شهرداری در برابر منتقدان دفاع می‌کند، البته از نحوه اجرای طرح حجاب و عفاف گله‌مند است.

مشیر در مقطع دوم دبیرستان در سال ۱۳۶۲ با قالیباف ازدواج کرد، خطبه عقد آنها توسط امام(ره) خوانده شد، حاصل این ازدواج سه فرزند به نام الیاس، اسحاق و مریم است. محمدباقر قالیباف نیز در شهریور ۱۳۴۰ در شهر ییلاقی طرقبه در خانواده مذهبی به دنیا آمد، پدر وی از کسبه قدیم و از معتمدان این منطقه بود.

قالیباف که از سال ۱۳۷۹ تا سال ۱۳۸۴ فرماندهی نیروی انتظامی کشور را بر عهده داشته است، در نهمین و یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری کاندید شد، ولی رای کافی را نیاورد، او سپس توسط اعضای شورای شهر تهران به عنوان شهردار تهران انتخاب شد.

_محمدنبی حبیبی و فاطمه فخر

یک دیگر از زوج‌های سیاسی محمدنبی حبیبی و همسرش سیده فاطمه فخر هستند. البته در مورد فاطمه فخر اطلاعات چندانی منتشر نشده است. وی در حال حاضر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه و مدیر سازمان زنان حزب موتلفه است. وی در زمان انتخابات مجلس نهم نیز عضو شاخه زنان جبهه متحد اصولگرایان بوده است.

از تعریف سمت جدید قالیباف برای همسرش تا فعالیت سیاسی در خفای، یک دبیرکل حزب

محمدنبی حبیبی از جمله سیاستمداران، بازرگانان ایرانی و از اعضای قدیمی موتلفه است و در سال ۱۳۸۳ دبیرکل این حزب شد وی در سال ۱۳۲۴ در ورامین به دنیا آمد و دارای فوق لیسانس جامعه‌شناسی از دانشگاه تهران است.

او از سال ۱۳۶۲ تا ۶۶ به مدت ۴۴ ماه شهردار تهران بود، از دیگر مسئولیت‌هایی که عهده‌دار بوده می‌توان به قائم مقام بنیاد بین‌المللی غدیر، مدیرعاملی شرکت پست جمهوری، معاونت وزارت راه و ترابری، رییس سازمان هواپیمایی کشور، معاون سیاسی استاندار کرمان، رییس سیاست اقامه نماز تهران و ... اشاره کرد. این زوج از جمله زوج‌های سیاسی بدون حاشیه هستند که شاید کمتر کسی بداند که همسر محمدنبی حبیبی یک فعال سیاسی است.

_غلامعلی حدادعادل و طیبه ماهروزاده

از دیگر زوج‌های سیاسی کمتر شناخته شده در جریان اصولگرا می‌توان به غلامعلی حدادعادل و طیبه ماهروزاده اشاره کرد. ماهروزاده در سال ۱۳۲۹ در تهران به دنیا آمد و در حال حاضر دارای دکترای فلسفه تعلیم و تربیت با گرایش برنامه‌ریزی درسی از دانشگاه تربیت معلم است. او که دارای رتبه علمی دانش‌یاری است، مدتی به عنوان مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده مشغول به کار بود، در دانشگاه الزهرا‌(س) عضو هیات علمی است و به تازگی نیز با حکم رییس‌جمهور به عضویت شورای عالی آموزش و پرورش در آمده است.


از تعریف سمت جدید قالیباف برای همسرش تا فعالیت سیاسی در خفای، یک دبیرکل حزب

او همچنین به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه الزهرا(س) انتخاب شده و آثاری از وی به زبان عربی، انگلیسی و روسی ترجمه شده است. او مقالاتی را در مورد فلسفه غرب و فلسفه اسلامی و همچنین تعلیم و تربیت به نگارش در آورده و از موسسین دبیرستان‌های دخترانه فرهنگ است. همسر حدادعادل که عضویت در شورای فرهنگی اجتماعی زنان و عضویت در هیات امنای سازمان انجمن اولیاء و مربیان را نیز در کارنامه دارد، ‌علاقه‌ای ندارد که در مجامع مختلف او را به عنوان همسر حدادعادل بشناسند. در این ارتباط او گفته در دو سالی که عضو شورای فرهنگی و اجتماعی استانداری تهران بوده‌ام استاندار نمی‌دانست که من همسر حدادعادل هستم و بعد از دو سال متوجه این موضوع شد.

طیبه ماهروزاده در سال ۵۱ با غلامعلی ازدواج کرد و در پی این ازدواج بود که به فلسفه علاقه‌مند شد. او و دخترش آزاده در حال حاضر شبکه زنان دانشمند مسلمان را ایجاد کرده‌اند.

غلامعلی حدادعادل پسر رضا در سال ۱۳۲۴ در تهران به دنیا آمد و با داشتن دکترای فلسفه دارای سوابقی چون عضویت در فرهنگستان زبان و ادب فارسی، ریاست مجلس هفتم، دانش‌یاری فلسفه دانشگاه تهران، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای انقلاب فرهنگی و نمایندگی مجلس هشتم و نهم و ... است. او در سال ۱۳۸۷ در رشته فلسفه به عنوان چهره ماندگار انتخاب شد.

حاصل ازدواج غلامعلی حدادعادل و طیبه ماهروزاده یک پسر و سه دختر به نام فریدالدین، آزاده، زهرا و بنت‌الهدی است که از بین فرزندان وی فریدالدین از همه سیاسی‌تر است و به اصولگرایان تحول‌خواه نیز نزدیک‌. او در سال ۱۳۵۲ به دنیا آمد و در حال حاضر دارای دکترای علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) است. آزاده دختر بزرگ حدادعادل در سال ۱۳۵۴ به دنیا آمد و دارای دکترای فناوری نانو از دانشگاه کانازابای ژاپن است. همسر وی پزشک است و او و همسرش به همراه فرزندانشان مدتی نیز در آمریکا جهت گذراندن دوره‌های تحقیقاتی و تحصیلی زندگی کردند.البته حضور وزندگی آزاده در خارج از کشور مدتی در رسانه های کشور حواشی هایی برای او و خانواده اش ایجاد کرد.
 
زهرا دیگر دختر حدادعادل در سال ۱۳۵۸ به دنیا آمد و دارای کارشناسی ارشد مدیریت خبر از دانشگاه صداوسیما است، او همسر یکی از پسران مقام معظم رهبری است. دختر آخر حدادعادل نیز بنت‌الهدی است که در سال ۱۳۶۴ به دنیا آمد و دارای کارشناسی ارشد فلسفه دین است.

_سید محمدرضا خاتمی و زهرا اشراقی

سید محمدرضا خاتمی در سال 1322 در شهر اردکان واقع در استان یزد متولد شد.برادر رئیس‌ دولت اصلاحات و همسر او زهرا اشراقی دختر شهاب‌الدین اشراقی است. وی فوق تخصص نفرولوژی (بیماری‌های کلیه کودکان) دارد.

از تعریف سمت جدید قالیباف برای همسرش تا فعالیت سیاسی در خفای، یک دبیرکل حزب

وی در ابتدای پیروزی انقلاب دانشجوی رشته پزشکی بود، پس از انقلاب اسلامی به جهاد سازندگی پیوست. سپس در میان دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شرکت کرد. مدتی بعد به عنوان مشاور وزیر در وزارت ارشاد اسلامی " در دوره وزارت عباس دوزدوزانی" مشغول به کار شد.

با آغاز انقلاب فرهنگی به سپاه پاسداران پیوست و در بخش های فرهنگی و تبلیغاتی آن مشعول به کار شد.وی مدتی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود. در سال 1371 دوره تخصصی بیماری‏های کلیوی و مجاری ادراری را در لندن گذرانید و به کشور بازگشت.

وی در دوره ششم، وارد مجلس شد و در این دوره که یکی از چالشی ترین مجالس کشور پس از پیروزی انقلاب بود، نائب رئیس مجلس شد. از سوی دیگر او در این دوره ریاست مرکز پژوهش های مجلس را نیز بر عهده داشت، لیکن به ندرت و حداکثر هفته ای یک بار در محل مرکز پژوهش ها حضور می یافت، از این رو در دوره 4 ساله وی عملکرد موفقیت آمیزی از این مرکز مشاهده نشد.

محمدرضا عارف و حمیده مروج

محمدرضا عارف، در سال 1330 ه.ش در خانواده‌ای مذهبی و اصیل در شهر یزد به دنیا آمد و در فرهنگ دینی و علمی این شهر مذهبی پرورش یافت. پدر وی حاج‏ میرزا احمد عارف، یکی از بازاریان اصیل و سرشناس و از چهره‌های مذهبی، مردمی یزد است.

محمدرضا عارف با حمیده مروج، از نخبگان استان یزد و دارای مدرک فوق تخصص پوست و عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی ازدواج کرد که ماحصل این ازدواج 3 فرزند پسر به نام­های حمیدرضا، وحید و سعید است.

از تعریف سمت جدید قالیباف برای همسرش تا فعالیت سیاسی در خفای، یک دبیرکل حزب

حمیده مروج تفرشی در بیمارستان شهدای تجریش و خاتم‌الانبیاء سابقه فعالیت دارد. او درطول انتخابات 92 در کنار همسرش حضور فعالی داشت. از جمله آن می‌توان به اولین مصاحبه مطبوعاتی محمدرضا عارف در جمع خبرنگاران و حضور پررنگ او در اولین مستند تبلیغاتی عارف اشاره کرد. همسر عارف دارای ظاهری متفاوت از همسران دیگر کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری بود و به گفته برخی از رسانه ها نحوه پوشش وی یادآور پوشش زنان ترک از جمله همسر اردوغان و یا عبدالله گل است.

مدتی است همچنین شایعاتی مبنی بر کاندید شدن همسر عارف برای انتخابات مجلس دهم به گوش می‌رسد، که باید تا روز ثبت نام کاندیداها 26 آذر ماه سال جاری صبر کرد.


از ازدواج فلسفی "حدادعادل" تا بله گفتن فوق تخصصی همسر ... www.yjc.ir › سیاسی › احزاب و تشکل‌ها از ازدواج فلسفی "حدادعادل" تا بله گفتن فوق تخصصی همسر "عارف". عادت کردیم همیشه سیاسیون را از قاب تصویر رسانه‌ها و با عینکی سیاسی ببینیم اما شاید نگاهی به ... از ازدواج فلسفی \'حدادعادل\' تا بله گفتن فوق تخصصی همسر ... www.ghatreh.com/.../ازدواج-فلسفی-حدادعادل-بله-گفتن-فوق-تخصصی... ۵ ساعت پیش - از ازدواج فلسفی \'حدادعادل\' تا بله گفتن فوق تخصصی همسر \'عارف\'. عادت کردیم همیشه سیاسیون را از قاب تصویر رسانه ها و با عینکی سیاسی ... از ازدواج فلسفی "حدادعادل" تا بله گفتن فوق تخصصی همسر ... khabarfarsi.com/n/14785494 ۶ ساعت پیش - از ازدواج فلسفی "حدادعادل" تا بله گفتن فوق تخصصی همسر "عارف"/ زوج های سیاسی (+عکس). خلاصه خبر. عادت کردیم همیشه سیاسیون را از قاب تصویر ... از ازدواج فلسفی “حدادعادل” تا بله گفتن فوق تخصصی همسر ... www.rahroclip.ir/1-36/ از ازدواج فلسفی “حدادعادل” تا بله گفتن فوق تخصصی همسر “عارف”/ زوج های سیاسی (+عکس) ۱۵ آبان ۱۳۹۴. 0. لینک مطلب. برچسب ها : این مطلب بدون برچسب می باشد. "حدادعادل" تا بله گفتن فوق تخصصی همسر "عارف" - خبرچه khabarche.ir/.../از-ازدواج-فلسفی--حدادعادل--تا-بله-گفتن-فوق-تخصص... ۶ ساعت پیش - بعد از ظهر جمعه پانزدهم آبان ماه 1394 خبر از ازدواج فلسفی. ... از ازدواج فلسفی "حدادعادل" تا بله گفتن فوق تخصصی همسر "عارف"/ زوج های سیاسی ... "حدادعادل" تا بله گفتن فوق تخصصی همسر "عارف"/ زوج های ... searchineh.ir/intpage.php?p=news/other/1446784477oxine ۴ ساعت پیش - از ازدواج فلسفی "حدادعادل" تا بله گفتن فوق تخصصی همسر "عارف"/ زوج های سیاسی (+عکس). سرچینه - *. محمدباقر قالیباف و زهرا مشیر از ازدواج ... "حدادعادل" تا بله گفتن فوق تخصصی همسر "عارف"/ زوج های ... akhbarejavan.ir/.../از-ازدواج-فلسفی-حدادعادل-تا-بله-گفتن-فوق-تخص... از ازدواج فلسفی "حدادعادل" تا بله گفتن فوق تخصصی همسر "عارف"/ زوج های سیاسی (+عکس). منبع خبر : گوناگون. جمعه 15 آبان 1394 - 15:58. موضوع : گوناگون. از ازدواج فلسفی حدادعادل تا بله گفتن فوق تخصصی همسر ... monitor.shafaqna.com/FA/IR/2343316 ۶ ساعت پیش - از ازدواج فلسفی حدادعادل تا بله گفتن فوق تخصصی همسر عارف / زوج های سیاسی (+عکس) از ازدواج فلسفی "حدادعادل" تا بله گفتن فوق تخصصی همسر ... shababpress.ir/از-ازدواج-فلسفی-حدادعادل-تا-بله-گفتن-2/ ۸ ساعت پیش - از ازدواج فلسفی "حدادعادل" تا بله گفتن فوق تخصصی همسر "عارف" به گزارش شباب پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران ازدواج‌هایی در طی سال‌های اخیر در ... سایت فیش حقوقی فرهنگیان آموزش و پرورش fish.medu.ir khabarpu.com/pu/site-pu/medu/fish.medu.ir.php فیلمی که علی ضیا را تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر کرد! + فیلم‌ ها ... از ازدواج فلسفی 'حدادعادل' تا بله گفتن فوق تخصصی همسر 'عارف' · زمان بندی مراجعه سپرده گذاران
  • ۹۴/۰۸/۱۵
  • LAVE lorn 007

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده