نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

نکس وان موزیک دات بلاگ - دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید نکس وان موزیک دات بلاگ با لینک مستقیم در سایت موزیک نکس وان دات بلاگ، دانلود فیلم جدید ایرانی خارجی دانلود نرم افزار بازی اندروید جدید

۶۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۰
آبان

حسن فتحی از داستان سریال شهرزاد می گوید

عنوان داستان سریال تاریخی شهرزاد چیست
بازیگران داستانی سریال شهرزاد چیست
کارگردان و تهییه ککنده سریال شهرزاد کیست ؟

Shahrzad-series-e1428732666326

قصه اصلی داستان «شهرزاد» بر اساس قربانی شدن خیلی از موارد در هر فاجعه‌ای سیاسی است و یکی از مظلوم ترین قربانی‌ها عشق است.

حسن فتحی کارگردانی است که تا به حال بیش از نیمی از آثار وی مربوط به حوزه تاریخ است و یا اگر این اتفاق در داستان‌هایش نیفتد، به نوعی تاریخ را در دل داستان‌ها می‌گنجاند. یادآوری سریال‌هایی چون: شب دهم،‌میوه ممنوعه، مدار صفر درجه، پهلوانان نمی‌میرند، همگی گواه این مطلب است که فتحی علاقه خاصی به حضور در این ژانر دارد. با وی درباره ساخت آثار تاریخی و لزوم نمایش آن برای مردم امروز به گفت‌وگو نشستیم.

علاقه شما به آثار تاریخی از کجا نشات گرفته است؟

-علاقه من به تاریخ از دغدغه‌هایی نشأت می‌گیرد که به مسائل سیاسی،‌ اجتماعی،‌ فرهنگی این سالهای جامعه‌ام مرتبط می‌شود. تصورم بر این است که مردم ما برای اینکه در یک سربزنگاه‌هایی چیزهایی را تکرار نکنند، لازم است تاریخ گذشته را مطالعه کنند. تاریخ گذشته ما بخصوص تاریخ یکصد ساله اخیر امکان بسیار مناسبی برای این است که درک عمیق تاریخی برای مردم اتفاق بیفتد تا در آینده و امروزشان بر اساس خرد جمعی و عقلانیت بیشتری عمل کنند.

مطالعه کتاب‌های تاریخی و سرگذشت افراد مختلف تاریخ،‌تا چه میزان برایتان اولویت دارد؟

-هر بار که به تاریخی هر کدام از شاهان ایرانی در ‌دوره‌های مختلف صفویه،‌ قاجار،‌ یکصد ساله اخیر، چهار صد سال گذشته و … رجوع می‌کنم، آنقدر نکات عجیب و غریب و درس آموزی می‌بینم که گاه فکر می‌کنم اگر روح جمعی جامعه ما این برهه‌های تاریخی که از 500 سال پیش شروع شده را به خوبی مطالعه کنند،‌شاید ما در ادامه زندگی‌مان دچار اشتباهات و بحران‌های کمتری شویم و به درک و تفاهم عمیق تری نسبت به نوعیت انسانی،‌ هویت ملی و فرهنگی‌مان برسیم و در همین راستا گرفتار خیلی از مسائل عجوز و لایجوز سیاسی و روزمره که متاسفانه خیلی از افراد گرفتارشان بودند،‌ نشویم و سعی کنیم تا درک روشنی از گذشته‌ خود داشته باشیم تا به تعبیری چراغی برای حرکت درست‌مان در آینده باشد.

فکر می‌کنید آشنایی مردم ما با تاریخ کشورشان چقدر ضرورت دارد؟

-ضرورت آشنایی کلیت جامعه با خویشتن تاریخی خود به حدی اهمیتی دارد که اگر صدها فیلم سینمایی تاریخی و ده‌ها سریال تاریخی هم ساخته شود باز هم کم است،اما در این میان امیدوارم آثاری که ساخته می‌شود تاریخ را تحریف نکند و بر مبنای آنچه در واقعیت تاریخ و گذشته ما روی داده است،بدون خوشامد و بدآمد آن گروه و این دسته و جناح‌های مختلف ساخته شوند و طوری باشند که آنچه در واقعیت اتفاق افتاده است را پیش روی مردم و مخاطبان قرار دهیم. این موضوع در مورد نسل جوان ما که خیلی نیازمند آشنایی با تاریخ گذشته و خویشتن تاریخی خود هستند،‌مصداق بارز دارد.

خیلی‌ها دوست دارند تا بدانند چرا در اغلب آثار تلویزیونی شما تاریخ نقش پر رنگی دارد؟

-در وجود هر کدام از ما ایرانی‌ها یک منِ تاریخی وجود دارد که گاه خودمان از وجود این منِ تاریخی در کالبد خود بی خبریم و گاه این منِ تاریخی در یک سربزنگاه‌های وجودی، روحی و روانی ما رفتارهایی را باعث می‌شود که شاید بعد از انجام آنها بسیار تعجب کنیم. ما ایرانی‌ها معمولا موجودات بی قراری هستیم و دل آشوبه داریم و برای مثال اگر چهار اتفاق خوب برایمان بیفتد مدام نگران این هستیم که نکند بعد از اینها یک اتفاق بد برایمان بیفتد.فکر می‌کنید اینها از کجا می‌آید؟ اگر به طور دقیق در این زمینه جستجو کنیم متوجه می‌شویم که همه اینها از همان خویشتن تاریخی ما می‌آیند و خویشتن تاریخی ما در حقیقت مجموعه ژن‌های فرهنگی نیاکان ما است که در وجود هر کدام از ما نهادینه شده است.در خویشتنِ تاریخی ما به طور ناخودآگاه تمام تجربه‌های تلخ و شیرین نیاکان ما انباشته شده است. تمام آرزو، ترس، اضطراب، لحظات و تجربه‌های تلخی که در طول تاریخ داشتند و هم چنین لحظات شیرین و کوتاه اندک و کوتاه. تمام اینها ذخیره خویشتنِ تاریخی ما هستند که جمع شده است و فکر می‌کنم برای غلبه بر بحران‌هایی که جامعه امروز ما به آنها دچار است از جمله بحران‌های سیاسی،‌فرهنگی،‌هویتی توجه هر فرد به خویشتن تاریخی خود به غلبه بر این موضوع می‌تواند کمک دوچندانی داشته باشد تا به یک قرار آرامش و به نوعی فرهیختگی جمعی و اجتماعی در جامعه برسیم.

شما مدتی است که با سریال «شهرزاد» پا به عرصه نمایش خانگی گذاشتید.فاصله از تلویزیون باعث تمایل شما به سمت شبکه نمایش خانگی شده است؟

  • LAVE lorn 007
۳۰
آبان

ستاره هایی که در مورد سن شان دروغ گفته اند

سن واقعی بازیگران
سن واقعی بازیگران ایران
سن واقعی بازیگران هالیوود
سن واقعی ستاره های زن هالیوود
سن واقعی ستاره های مرد هالیوود
سن واقعی ستاره های هالیوود سن واقعی هنرمندان

jennifer-lopez-casper-09jan15-02

اعتراف سن واقعی برای برخی، به خصوص خانم ها، کمی دشوار است. این موضوع میان هالیوودی ها نیز تبدیل به یک معضل شده است طوری که برخی از آنها سن واقعی شان را پشت دروغ هایشان پنهان می کنند. ما در اینجا نام برخی از آنها را برایتان آورده ایم.

1. بیانسه گفته بود که متولد 4 سپتامبر 1981 است. اما پدر او در مصاحبه ای اعتراف کرد که بیانسه همسن پینک خواننده هالیوودی است و با او به مدرسه می رفته است. اگر حرف های او درست باشد، بیانسه اکنون 36 ساله است.
  • LAVE lorn 007
۳۰
آبان

عکس + فیلم ازدواج محسن تنابنده بازیگر طنز پرداز

تصاویر جشن عروسی محسن تنابنده
زن محسن تنابنده کی هستش کیست
صحت داشتن خبر ازدواج محسن تنابنده بازیگر خوب کشورمون
آیا ازدواج محسن تنابنده درست است
زن محسن تنابنده
عروسی محسن تنابنده عکس زن محسن تنابنده
محسن تنابنده ازدواج کرد (+عکس)
عکس های محسن تنابنده در کنار همسر
عکس: محسن تنابنده ازدواج کرد محسن تنابنده همسر محسن تنابنده

عکس: محسن تنابنده ازدواج کرد

محسن تنابنده با انتشار عکسی در اینستاگرامش که خبر از ازدواج وی را می دهد نوشت: «در این سرما و باران یار خوشتر… نگار اندر کنار و عشق در سر».

tan2

  • LAVE lorn 007
۳۰
آبان

دانلود آهنگ جدید ساسی به نام اشتباه

Download New Song By Sasy Called Eshtebah

اشتباه دانلود آهنگ ساسی، دانلود آهنگ، دانلود آهنگ Sasy، دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید Sasy، دانلود آهنگ جدید Sasy به نام Eshtebah، دانلود آهنگ جدید ساسی، دانلود آهنگ جدید ساسی اشتباه، دانلود آهنگ جدید ساسی به نام اشتباه، دانلود آهنگ ساسی اشتباه، دانلود آهنگ ساسی به نام اشتباه، ساسی، نکس وان موزیک، کد پیشواز آهنگ های ساسی

دانلود آهنگ ساسی به نام اشتباه

  • LAVE lorn 007
۳۰
آبان

 دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام دیوونه

دانلود موزیک جدید اجرا شده دیونه از مهدی احمدوند
دانلود آهنگ زیبای شنیدنی تازه مهدی احمدوند به اسم دیوونه، متن و تکست دانلود آهنگ مهدی احمدوند دیوونه، دیوونه، دیوونه دانلود آهنگ مهدی احمدوند، مهدی احمدوند، نکس وان موزیک، کد پیشواز آهنگ های مهدی احمدوند Divoone Download New Song Mehdi Ahmadvand، Download New Song، Download New Song By Mehdi Ahmadvand Called Divoone، Download New Song Mehdi Ahmadvand Divoone، Mehdi Ahmadvand، Mehdi Ahmadvand Divoone، nex1music، آهنگ، آهنگ جدید، دانلود آهنگ، دانلود آهنگ Mehdi Ahmadvand، دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید Mehdi Ahmadvand، دانلود آهنگ جدید Mehdi Ahmadvand به نام Divoone، دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند،با لینک مستقیم رایگان پرسرعت دانلود آهنگ جدید شماره تلفن مهدی احمدوند به نام دیوونه، کدئ پیشواز آهنگ جدید مهدی احمدوند دیوونه
دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام دیوونه
  • LAVE lorn 007

ویدیو منتخب ادمین برای این پست

دانلود ویدیو منتشر شده